نیوز سیتی!
06 شهریور 1402 - 00:59

اجرای پروژه‌های آبی در استان قزوین ادامه دارد

قزوین- استاندار قزوین با بیان اینکه ارتقا سطح بهره وری آب و مدیریت آن جزو دستور کارهای جدی استان است، اضافه کرد: اجرای طرح‌های انتقال اب در استان قزوین ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر محمدمهدی اعلایی عصر یکشنبه در مراسم افتتاح ۳۳ پروژه آبی که همزمان با هفته دولت و به صورت نمادین در زیاران برگزار شد اظهار کرد: آبرسانی به آبیک و زیاران نتیجه یک کار جهادی مستمر در استان قزوین بود که در دولت سیزدهم عملیاتی شد.

وی با بیان اینکه انتقال آب سد طالقان به زیاران خواسته و مطالبه به حق مردم زیاران بود، افزود: با انتقال آب طالقان به آبیک و زیاران آب با کیفیت در اختیار مردم قرار گرفته است.

استاندار قزوین با تاکید بر اینکه جاذبه توریستی و گردشگری مزیت مهم شهر زیاران است، تصریح کرد: در فضایی که آب یک دغدغه مهم برای دنیا است انتظار وجود دارد که مصرف بهینه و صحیح در دستور کار قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه ارتقا سطح بهره وری آب و مدیریت آن جزو دستور کارهای جدی استان است، اضافه کرد: اجرای طرح‌های انتقال اب در استان قزوین ادامه دارد.

اعلایی در پایان یادآور شد: ساخت و تکمیل سدهای نهب و بالاخانلو به عنوان پروژه‌های محوری و کلیدی کشور در استان قزوین محسوب می‌شود و تکمیل آن با سرعت در حال انجام است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1472294

مهمترین اخبار ایران و جهان: