نیوز سیتی!
15 شهریور 1402 - 14:06

آماده‌باش نیروهای هلال احمر

مدیر عامل جمعیت هلال احمر زنجان گفت: امدادگران و نجاتگران استان همزمان با بازگشت زائران اربعین حسینی(ع) به حالت آماده‌باش برای امدادرسانی در حوادث احتمالی درآمدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حکمت الله هاشمی،  مدیر عامل جمعیت هلال احمر زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تیم‌های عملیاتی هلال احمر استان در ۱۶ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای ثابت و موقت راه‌های مواصلاتی برای امدادرسانی به حوادث احتمالی به صورت شبانه‌روزی در حالت آماده باش کامل قرار دارند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر زنجان افزود: از این تعداد پایگاه ۱۱ مورد ثابت و پنج پایگاه امداد و نجات جاده‌ای نیز موقت هستند.

وی تصریح کرد: علاوه بر این پایگاه‌ها هشت مرکز امدادی نیز در مرکز استان و شهرستان‌ها برای ارائه خدمات امدادی در آماده باش هستند.

هاشمی تاکید کرد: هلال احمر با به کارگیری حداکثر توان امدادی و ظرفیت‌های خود در هر شرایطی برای ارائه خدمات مطلوب به هموطنان و پاسخگویی به حادثه دیدگان ناشی از حوادث آماده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر زنجان از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد به صورت شبانه روزی و بدون‌محدودیت زمانی تماس بگیرند.

پایان پیام/73004

منبع: فارس
شناسه خبر: 1488094

مهمترین اخبار ایران و جهان: