نیوز سیتی!
15 شهریور 1402 - 10:16

۵۶ جایگاه سوخت ایلام در حال خدمات رسانی به زوار اربعین هستند

ایلام-مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی ایلام گفت: در حال حاضر ۵۶ جایگاه سوخت ثابت و سیار ایلام مشغول خدمات رسانی به زوار اربعین هستند.

پرویز ایدون در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بر اساس آمار تا به این لحظه بیش از ۳۰۰ هزار خودرو شخصی برای تشرف به عتبات عالیات به شهر مهران ورود کرده‌اند.

وی افزود: در این راستا ۵۰ جایگاه ثابت و ۶ جایگاه سیار در سطح استان در حال خدمات رسانی به زوار هستند.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ایلام تصریح کرد: بر اساس پیش بینی‌ها به خوبی توانستیم ذخیره سازی سوخت را انجام دهیم، سوخت رسانی‌ها را به موقع برسانیم و خوشبختانه کمترین صف را در جایگاه‌های استان ایلام مشاهده می‌کنیم.

وی ادامه داد: عامل دیگری که باعث این شد صف‌ها کم شود اینکه محدودیت سوخت در کارت‌های شخصی در استان ایلام برداشته شد، خوشبختانه در حال حاضر به نحو مطلوبی این سوخت رسانی در حال انجام است.

وی بیان داشت: ۷۰۰ دستگاه اتوبوس خط واحدی که در شهر مهران حضور دارند و زوار را در داخل شهر تا پایانه مهران جابجا می‌کنند، برای همین اتوبوس‌ها ۶ جایگاه سیار نصب و راه اندازی شده است.

وی گفت: جایگاه‌های سی. ان. جی نیز به صورت ۲۴ ساعته فعال هستند، پشتیبان‌های سی. ان. جی و سامانه هوشمند را در شهر مهران متمرکز کردیم که به هیچ عنوان اجازه ندادیم حتی یک نازل کمتر از یک ساعت از سرویس خارج شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1487606

مهمترین اخبار ایران و جهان: