نیوز سیتی!
08 مرداد 1402 - 07:19

قروه میزبان مسابقات قهرمانی کونگ‌فو بزرگسالان کشور

فرماندار قروه آمادگی میزبانی این شهرستان برای برگزاری مسابقات قهرمانی کونگ‌فو بزرگسالان کشور را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، خلیل فعله‌گری صبح امروز در جلسه هماهنگی میزبانی شهرستان قروه از مسابقات قهرمانی کونگ‌فو بزرگسالان کشور، این مسابقات را یک رویداد مهم اعلام و تصریح کرد؛ بدون شک برگزاری این رویدادها می‌تواند به توسعه و ترویج فرهنگ ورزش و روحیه پهلوانی در میان جوانان کمک کند.

وی تاکید کرد؛ از تمامی ظرفیت‌ها و توان شهرستان در راستای هر چه بهتر برگزار کردن این مسابقات استفاده خواهیم کرد.

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان نیز گفت: خوشبختانه شهرستان قروه در یک ماه گذشته میزبان اردوی انتخابی فوتبال بانوان زیر ۱۷ سال کشور بود که به بهترین نحو برگزار شد و در زمینه میزبانی تجربه خوبی را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

آمنه غلام‌ویسی ادامه داد؛ رویکرد دستگاه ورزش و جوانان کردستان فرصت دادن به تمامی شهرستان‌های استان برای میزبانی رویدادهای مختلف ورزشی در سطح ملی است و استفاده از تمامی ظرفیت‌های شهرستان‌ها برای کمک به توسعه و پیشرفت در حوزه ورزش در برنامه این اداره کل گنجانده شده است.

وی به ظرفیت بالای تبلیغات و اهمیت پوشش زنده رویدادهای ورزشی توسط صدا و سیما برای جذب حامیان مالی اشاره کرد و گفت؛ با توجه به کمبود نهادهای تولیدی و نبود اسپانسر ورزشی در استان، پوشش زنده مسابقات می‌تواند مشوق خوبی برای علاقه‌مندان به حمایت مالی از تیم‌های ورزشی باشد.

غلام‌ویسی ادامه داد؛ در راستای پوشش زنده مسابقات مذاکرات و مکاتباتی هم با مسوولین صدا و سیمای مرکز استان کردستان انجام شده است و امیدواریم که این مهم صورت پذیرد.

وی همچنین به همکاری، هماهنگی و انسجام مجموعه هیات کونگ فوی استان در برگزاری مسابقات اشاره کرد و اظهار داشت؛ هیات کونگ‌فوی استان کارنامه درخشانی در زمینه میزبانی رقابت‌ها و برگزاری رویدادهای ورزشی چه استانی و چه ملی دارد.

غلام‌ویسی در پایان اذعان کرد: اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان از تمامی هیات‌های ورزشی که برای میزبانی مسابقات پیش‌قدم شوند، حمایت می‌کند و این نکته را نیز باید خاطرنشان کرد: برگزاری رویدادهای ورزشی در استان علاوه بر توسعه و پیشرفت در این زمینه از بُعد فرهنگی نیز بسیار حائز اهمیت است و معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان در خلال میزبانی مسابقات از نکات مهم و مورد توجه است.

انتهای پیام/2330/74

منبع: فارس
شناسه خبر: 1417306

مهمترین اخبار ایران و جهان: