نیوز سیتی!
08 مرداد 1402 - 13:05

جبهه فرهنگی و هنری جریان انقلاب تقویت شود

مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان بر لزوم تقویت جبهه فرهنگی و هنری جریان انقلاب تأکید کرد.

 به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، مهدی رمضانی پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ ارشاد اسلامی جنوب استان کرمان با تسلیت ایام سوگواری و عزاداری سرور و سالار شهیدان اظهار کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاسی به رویکرد کلان دولت دو بحث محرومیت‌زدایی و مردمی‌سازی را سرلوحه کار خود قرار داده است .‌

 وی بیان داشت: در بحث مردمی‌سازی حمایت‌های وزارت ارشاد به مجموعه‌های مردمی فعال در این بخش واگذار شده و تحقق این اصل از برنامه‌های اصلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

رمضانی تصریح کرد: با حمایت‌های مجلس انقلابی و نگاه ویژه نمایندگان شاهد تقویت جریان مردمی در حوزه فرهنگ هستیم .

 مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در بحث محرومیت‌زدایی و تحقق عدالت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد همگام با دولت، موظف به حمایت از اصحاب فرهنگ در اقصی‌نقاط کشور هستیم.

. رمضانی خاطرنشان کرد: بهسازی مراکز فرهنگی و هنری، تقویت زیرساخت‌های فرهنگی و هنری و رسیدگی به معیشت اصحاب فرهنگ جزو اولویت‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است .

 مدیر‌کل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به ریل‌گذاری‌های انجام شده در حوزه فرهنگ و هنر افزود: با اقدامات انجام شده توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بزودی اصحاب فرهنگ و هنر در اقصی‌نقاط کشور بالاخص مناطق محروم کشور شاهد ترقی جایگاهشان خواهند بود

 . وی با تشکر از اقدامات بهرام مسلمی‌مهنی میرکل سابق فرهنگ و ارشاد جنوب کرمان ابراز کرد: در جنوب استان کرمان با اقدامات شبانه‌روزی و جهادی وی شاهد گسترش فرهنگ و هنر در منطقه جنوب بالاخص مناطق کمتر برخوردار هستیم.

 وی با بیان لزوم تکریم اصحاب فرهنگ و هنر تأکید کرد: جبهه فرهنگی و هنری جریان انقلاب باید تقویت شود و این مهم یکی از تکالیف مدیریت جدید فرهنگ و ارشاد است .

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان کرمان نیز در این مراسم با تسلیت ایام محرم اظهار داشت: سرانه فرهنگی جنوب استان با توجه به ولایت‌مداری مردم این منطقه خیلی پایین است .

 حجت‌الاسلام سید احمد حسینی با درخواست از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اضافه کرد: ظرفیت‌های فرهنگی و هنری جنوب خیلی بالاست و هنرمندان جنوب در صورت توجه در سطح بین‌الملی حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب

منبع: فارس
شناسه خبر: 1418050

مهمترین اخبار ایران و جهان: