نیوز سیتی!
15 مرداد 1402 - 09:56

۱۷۰ بسته معیشتی بین نیازمندان در شهرستان درمیان توزیع شد

بیرجند- رئیس هلال احمر شهرستان درمیان گفت: به مناسبت ایام محرم، ۱۷۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های کم بضاعت این شهرستان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن حسین‌زاده صبح یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه به مناسبت ایام محرم ۱۷۰ بسته معیشتی بین نیازمندان درمیان توزیع شد، افزود: ارزش این بسته‌ها ۶۷۰ میلیون ریال بوده که با هدف کمک به معیشت افراد کم برخوردار توزیع شده است.

وی ضمن تشکر از همکاری خیرین و داوطلبان هلال احمر در این مسیر بشر دوستی بیان کرد: بسته‌های معیشتی شامل برنج، رب و کنسروجات بوده که با همکاری خانه‌های هلال این شهرستان با حفظ کرامت انسانی توزیع شد.

حسین زاده اظهار کرد: بسته‌های غذایی دیگری شامل مرغ، رب، سویا، روغن و ماکارونی در بین خانواده کم بضاعت از دیگر گام‌های جمعیت هلال احمر این شهرستان طی چند ماه گذشته بوده که با همکاری خیرین رقم خورده است.

وی با اشاره به تأسیس بانک امانات پزشکی برای افراد آسیب دیده و نیازمند، بیان کرد: از مردم نیکوکار و خیرین خواستاریم با جمعیت هلال احمر شهرستان همکاری داشته باشند و تجهیزات و لوازم پزشکی بدون استفاده در منزل را به جمعیت هلال احمر بسپارند تا در صورت نیاز و امانت در اختیار آسیب دیده قرار داده شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1428106

مهمترین اخبار ایران و جهان: