نیوز سیتی!
19 مرداد 1402 - 14:36

امروز رسانه‌ها باید با جنگ روانی دشمن مبارزه کنند

زنجان-فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: امروز رسانه‌ها باید با جنگ روانی دشمن مبارزه کنند و هم در صحنه جهاد اقتصادی و هم عرصه جنگ نرم پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جهانبخش کرمی، ظهر پنجشنبه در نشست خبری بمناسبت روز خبرنگار گفت: هر ساله روزهای سوگواری سید و سالار شهیدان و روزهای سخت آل‌الله که در اسارت به سر می‌برند، یادآوری برای فرهنگ ایثار و شهادت و بازخوانی آموزه‌های اسلام است.

وی با اشاره به اینکه رسالتی که حضرت زینب (س) دنبال کرد برای دفاع از اسلام و قرآن و دین بود، ابراز کرد: در دوران دفاع مقدس نیز بیش از ۲۲۰ هزار شهید مجاهدت کردند و ۸ سال در مقابل دنیا از همین آرمان‌ها دفاع کردند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنحان با اشاره به اینکه فرماندهان جنگ و شهدا به بصیرت تاکید کردند، عنوان کرد: جبهه رسانه‌ای دشمن حق را باطل و باطل را حق نشان می‌دهد و با همه توان برای مقابله با نظام اسلامی وارد جنگ شده است.

وی تاکید کرد: امروز رسانه‌ها باید با جنگ روانی دشمن مبارزه کنند و هم در صحنه جهاد اقتصادی و هم عرصه جنگ نرم پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند.

سردار کرمی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند این قلم‌ها هستند که شهدا را ساختند، عنوان کرد: فلسفه وجودی بسیح نیز کمک به همه عرصه‌ها است و این اتفاق در هر دولتی می‌افتد و به وحدت و انسجام کمک می‌کند.

ی به فعالیت گروه‌های جهادی اشاره کرد و گفت: گروه های دندانپزشکی با ۳۰ یونیت، ۴۰ پزشک متخصص اعم ازپزشک عمومی، اطفال، مامایی و سایر موارد و ۵۰ دانشجوی پزشکی از امروز در روستاها و مناطق محروم شروع به کار می‌کنند.

سپاه در انتصابات مدیران استانی دخالت نمی‌کند

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) در مورد انتصابات مدیران استانی تصریح کرد: در انتصابات مدیران استان دخالت نکردیم و دخالت نمی‌کنیم اما استعلام از برخی مراجع اقدام قانونی است.

وی در مورد جهاد آبرسانی یادآور شد: طی یک قراردادچندجانبه ۱۱ محور برای خدمت‌رسانی به مناطق محروم مشخص شده که یکی از آن‌ها جهاد آبرسانی است و ۱۵۷ روستا در دستور کار قرار گرفته است.

سردار کرمی با اشاره به اینکه سد گلابر به ۲۵ روستا آبرسانی می‌کند اما ضعیف است، کار های بسیج برای اقداماتی مثل حفر کانال انجام شده و آب و فاضلاب مسئولیت هایی دارد تا آبرسانی انجام شود.

وی با بیان اینکه برای بقیه روستاها پیگیر هستیم قرارداد قطعی به ما ابلاغ شود تا کار را شروع کنیم، ادامه داد: برای احداث خانه محروم نیز قرار است زمین تحویل دهند تا ۵ هزار خانه بسازیم.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در مورد بیمارستان بهمن خاطرنشان کرد: ما تصمیم به ساخت بیمارستان داشتیم که مسئولان استان و پزشکان و افرادی که در بیمارستان سهیم بودند تشویق به خرید بیمارستان بهمن کردند که فعلاً سند قطعی به نام سپاه صادر نشده است.

وی افزود: فعلاً فقط در خدمت مردم هستیم و هنوز تصمیمات در مورد ارائه خدمات و تعرفه‌ها در بیمارستان گرفته نشده ضمن اینکه در مباحث بهداشت و درمان علوم پزشکی تصمیم می‌گیرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1435606

مهمترین اخبار ایران و جهان: