نیوز سیتی!
19 مرداد 1402 - 16:35

رویکرد بسیج خدمتگزاری، کاهش محرومیت و امیدآفرینی است

فرماند ناحیه مقاومت بسیج نطنز گفت: رویکرد بسیج امروز خدمتگزاری، کاهش محرومیت و امیدآفرینی است و بسیج سه برنامه جهاد امید آفرینی، جهاد تبیین و جهاد خدمت رسانی را دنبال می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز علیرضا شبانی‌زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نطنز بعدازظهر امروز در آیین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید صارمی اظهار کرد: خبرنگاری شغل بسیار حساسی در سطح جامعه است، رسانه‌ها نقش مهمی در بیداری سطح جامعه و نقش اساسی در آگاهی‌بخشی و امید آفرینی مدنظر مقام معظم رهبری را دارند.

وی افزود: خبرنگاران امروز در سطح جامعه دغدغه نظام انقلاب و دین را دارند و کار خبرنگاران  بصیرت‌افزایی در راستای نهادینه کردن معنویت در سطح جامعه است.

شبانی‌زاده با بیان اینکه خبرنگاران با قلم فکر و ایده و نظر خود در رسانه می‌توانند چراغ راه مدیران سطح شهرستان باشند، گفت: مدیران باید از نظر نظرات تحلیل‌ها و نقدهای خبرنگاران حسن استفاده را ببرند زیرا خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسؤولان هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نطنز ادامه داد: امروز خبرنگاران می‌توانند مطالبه‌گری مردم را از مسؤولان داشته باشند و مسؤولان هم با متانت و صداقت پذیرای این مطالبات باشند، زیرا که نقد و پیشنهاد سازنده باعث پیشرفت جامعه خواهد شد شاید زاویه نگاه خبرنگار با زاویه نگاه مدیران فرق داشته باشد، اما مدیران با استفاده از زاویه نگاه خبرنگاران برای پیشرفت منافع مردم می‌تواند نظرات خبرنگاران را لحاظ کند.

وی ادامه داد: در بیانیه گام دوم نقشه راه انقلاب اسلامی تبیین شده است و باید تلاش کنیم بیانیه گام دوم به گفتمان رایج در سطح جامعه تبدیل شود، امروز نباید از شعارهای انقلاب غفلت کنیم و مدیران جوان در همه عرصه‌ها با روحیه و نگاه انقلابی و عمل جهادی فعالیت کنند تا بتوانیم ایران پیشرفته را داشته باشیم.

شبانی‌زاده در قسمت دیگری از سخنانش گفت: امروز دشمن با استفاده از رسانه سعی در سیاه نمایی و وارونه نشان دادن واقعیت‌ها و پنهان کردن جلوه‌های امیدبخش در جامعه می‌کند، اینجا نقش اصحاب رسانه خیلی مهم است، رسانه می‌تواند در خنثی کردن توطئه دشمن نقش اساسی داشته باشد و می‌تواند محاصره تبلیغاتی دشمن را با آگاهی بخشی به موقع بشکند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نطنز گفت: رویکرد بسیج امروز خدمتگزاری،کاهش محرومیت و امیدآفرینی است و بسیج سه برنامه جهاد امیدآفرینی، جهاد تبیین و جهاد خدمت‌رسانی را دنبال می‌کند.

وی با بیان اینکه دشمن در آستانه انتخابات می‌خواهد یأس ایجاد کند، خاطرنشان کرد: دشمنان با توجه به شکستی که معاندین داخلی و خارجی در اغتشاشات خوردند، می‌خواهند در آستانه انتخابات دلسردی را در مردم ایجاد کنند، اصحاب رسانه با چهار راهبرد مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت باید حضور حداکثری و انتخاب آگاهانه را در دستور کار قرار دهند تا با انتخاب آگاهانه دشمن مانند قبل در توطئه‌هایش شکست بخورد.

پایان پیام/۶۳۰۲۵/ع

منبع: فارس
شناسه خبر: 1435894

مهمترین اخبار ایران و جهان: