نیوز سیتی!
19 مرداد 1402 - 15:32

استیفای حقوق بیت‌المال در پرونده ۵۰۰ میلیارد تومانی اراضی نقش‌جهان

مدیر اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: با پیگیری اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان یکی از پرونده‌های بزرگ مربوط به اراضی ورزشگاه نقش‌جهان به ارزش ۵۰۰ میلیارد تومان، رأی استیفای حقوق بیت‌‌المال را دریافت کردیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مرتضی قربانی، رئیس فدراسیون تیراندازی در حاشیه مجمع انتخاباتی هیأت تیراندازی استان اصفهان اظهار داشت: از زمانی که ریاست فدراسیون را بر عهده گرفتم، مشکلاتی زیادی از جمله ۳۰، ۴۰ میلیارد تومان بدهی داشتیم؛ ما نظامی‌ها موانع را دور می‌زنیم، در مسابقات ۱۲ کشور با میانگین ۲۵ ورزشکار شرکت کردیم در حالی که منابع مالی نداشتیم.

وی با بیان اینکه اولین سهمیه المپیکی کاروان ایران را کسب کردیم، گفت: از ۳۱ استان بازدید داشتیم، در سیستان و بلوچستان ۱۶ زمین در اختیار گرفتیم، امکانات فراهم است و این ما هستیم که باید مطالبه کنیم؛ جلسه‌ای با استاندار داریم تا بتوانیم از این طریق نیز منابع مالی فراهم کنیم.

قربانی با بیان اینکه هزار اسلحه تولید کردیم، بیان کرد: هزار اسلحه کالیبر ۲۰۷ و یک میلیون و ۲۰۰ هزار فشنگ تهیه شده است، زمانی که آمدیم ۷ هزار تومان قیمت هر فشنگ بود اما حالا تا ۱۳ هزار تومان هم قیمت دارد.

رئیس فدراسیون تیراندازی ادامه داد: با وزارت دفاع و سپاه پاسداران تعامل بسیاری خوبی داریم، با ستاد مواد مخدر کشور جلسه داشتیم و ۹۶ روستا را تجهیز کردیم و امکانات مختلف در اختیار آن‌ها قرار می‌دهیم.

وی افزود: در زمان جنگ تحمیلی بیشترین خسارت را به دشمن وارد کردیم، حضرت پیامبر ورزش تیراندازی را در کنار شنا و سوارکاری امری واجب برشمردند؛ ما نیز در سطح کشور ۶۰۰ نفر استعدادیابی کردیم، استعداد، توان و انگیزه در استان اصفهان نیز وجود دارد.

قربانی با اشاره به اینکه در انتخابات فدراسیون بین ۱۱ نفر رأی آوردم در حالی که در ابتدا تصمیمی برای حضور در فدراسیون نداشتم، اضافه کرد: باید اسپانسر جذب کنیم و این ورزش دینی را توسعه دهیم؛ کل فوتبال ایران یک مدال دارد که مربوط به ۴۰ سال گذشته است ولی تیراندازی ۱۹۰ مدال از جمله ۴۵ مدال المپیکی دارد.

رئیس فدراسیون با آرزوی موفقیت برای نفرات اعزامی به باکو، خاطرنشان کرد: از نفرات ۷ ساله تا ۷۰ ساله امکان حضور در این ورزش را دارند، در ابتدای کار هیأت تیراندازی اصفهان نیز کمکی ۱۰۰ میلیون تومانی در اختیار هیأت قرار خواهد گرفت.

حل پرونده ۵۰۰ میلیاردی اراضی ورزشگاه نقش‌جهان
جواد محمدی، مدیر اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، در حاشیه نشست مجمع انتخاباتی هیأت تیراندازی استان اصفهان اظهار داشت: خوشحالیم مجمع انتخاباتی هیأت تیراندازی امروز برگزار شد، دیروز نیز مجمع انتخاباتی هیأت سوارکاری را داشتیم و در هفته آینده نیز دو مجمع برگزار خواهد شد.

وی افزود: امیداریم ورزشکاران ما باعث اهتزاز پرچم کشورمان و سرافرازی ایران شوند، شرایط خاصی بر جامعه حاکم است، هر چقدر کمک شود تا اتفاقات امید‌بخش در جامعه منعکس شود، با برنامه‌هایی که هیأت دارد و اعتماد اعضا این اتفاق رخ خواهد داد.

محمدی تصریح کرد: رشته تیراندازی به هوش، ذکاوت و دقت مربوط است، رشته المپیکی است و مسابقات آسیایی هانگژو و المپیک جوانان سنگال در پیش است، شانس‌های زیادی از استان اصفهان برای حضور در این مسابقات وجود دارد.

مدیر اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان خاطرنشان کرد: با پیگیری اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان یکی از پرونده‌های بزرگ مربوط به اراضی ورزشگاه نقش‌جهان به ارزش ۵۰۰ میلیارد تومان، رأی استیفای حقوق بیت‌‌المال را دریافت کردیم و از همه نهادهایی که در این امر ما را یاری کردند تشکر می‌کنیم.

پایان پیام/۶۳۱۳۴/ع

منبع: فارس
شناسه خبر: 1435806

مهمترین اخبار ایران و جهان: