نیوز سیتی!
19 مرداد 1402 - 12:27

پیگیری معیشت جانبازان زیر 25درصد هرمزگانی

نمایندگان هرمزگان در دیدار با قاضی زاده هاشمی معاون رییس جمهور و رییس کل بنیاد شهید کشور، موضوع معیشت جانبازان زیر 25 درصد و امکانات توانبخشی هرمزگان را مورد پیگیری قرار دادند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، در دیداری که احمد مرادی و حسین رئیسی نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و عطا ناوکی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان با قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در تهران برگزار کردند، قاضی زاده هاشمی ضمن بیان اینکه شاهد کارهای بزرگ و امیدوار کننده‌ای در بنیاد هرمزگان هستیم، عنوان کرد: در برنامه عملیاتی، فعالیت‌های بنیاد و مدیران کل استانها توسط معاونت توسعه و مدیریت، حراست، بازرسی و دفتر حوزه ریاست مورد ارزیابی قرار گرفتند که عطا ناوکی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان جزو مدیران برتر و موفق مطرح شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان نیز با اشاره به فعالیت‌ها و برنامه های انجام شده در دوران دکتر قاضی زاده هاشمی افزود: در برنامه ریزی دقیقی که در ستاد مرکز تحت عنوان برنامه عملیاتی اجرا شد، توانستیم اعتبارات بنیاد را 4 برابر افزایش دهیم.

وی گفت: اقدامات بسیار خوبی در زمینه معیشت جانبازان زیر ۲۵ درصد، حق پرستاری والدین شهدا، واگذاری زمین و ساماندهی ساختمان‌های اداری شکل گرفت.

در ادامه این دیدار احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از رویکرد قاضی زاده هاشمی در ریاست بر بنیاد شهید کشور، خواستار تامین اعتبار تجهیزات توانبخشی استان هرمزگان شد و همچنین حسین رئیسی نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی نیز خواستار تقویت بنیاد شهید شهرستان میناب و ایجاد مجتمع فرهنگی ورزشی در شرق استان شد.

در پایان این دیدار قاضی زاده هاشمی ضمن تشکر از حضور نمایندگان استان، قول مساعد داد در خصوص انجام موارد مطرح شده دستورات لازم را صادر کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1435494

مهمترین اخبار ایران و جهان: