نیوز سیتی!
04 مرداد 1402 - 14:27

رفع مشکل خروج از کشور مشمولان غیرغایب متقاضی زیارت عتبات در ایلام

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی ایلام گفت: در راستای ارائه تسهیلات به مشمولان غیر غایب متقاضی، مشکل خروج از کشور آن ها برای زیارت عتبات عالیات، در ماه های محرم و صفر حل شد.

سرهنگ جعفر فیضی معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان ایلام ظهر چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس درایلام گفت: در راستای ارائه تسهیلات به مشمولان متولدفروردین تا شهریور ماه سال ۱۳۸۴ غیرغایب متقاضی زیارت عتبات عالیات مشکل خروج ازکشوردرماه‌های محرم و صفر به ویژه راهپیمایی اربعین حسینی رفع شد.

وی افزود: این دسته از افراد در صورت نداشتن غیبت سربازی می‌توانند بدون نیاز به پرداخت وثیقه و با ثبت درخواست خود به صورت اینترنتی در این سفر معنوی شرکت کنند.

 معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان ایلام ادامه داد: کلیه مشمولان غیر غایب که قصد حضور در این مراسم پرشکوه را دارند لازم است در محدوده زمانی اول محرم الحرام تا پایان ماه صفر، از طریق سامانه sakha.epolice.ir نسبت به ثبت درخواست خروج از کشور اقدام کنند.

سرهنگ فیضی خاطرنشان کرد: با مساعدت وظیفه عمومی و هماهنگی با پلیس گذرنامه، این دسته از زائرین می‌توانند با ارائه شناسنامه خود مجوز خروج از کشور را از سامانه مرزی پلیس گذرنامه دریافت کنند.

این مقام نظامی عنوان کرد: سربازان حین خدمت نیز بدون نیاز به مراجعه به معاونت‌های وظیفه عمومی می‌توانند از طریق حفاظت اطلاعات یگان محل خدمت به منظور شرکت در این مراسم معنوی مجوز خروج از کشور دریافت کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1405694

مهمترین اخبار ایران و جهان: