نیوز سیتی!
10 مرداد 1402 - 09:47

۳۹ میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی به بابل تخصیص داده شد

بابل- معاون استاندار و فرماندار ویژه بابل از تخصیص ۳۹ میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی به شهرستان خبر داد و از توزیع ناعادلانه اعتبارات انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم عزیززاده گرجی صبح سه شنبه در جلسه هماهنگی توزیع مرحله اول اعتبارات مشاغل خانگی شهرستان بابل افزود: در این مرحله سه میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به شهرستان بابل تعلق گرفت که شامل مشاغل خانگی ذیل ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، صنعت معدن و تجارت، میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان است.

عزیززاده گرجی در این جلسه با انتقاد از توزیع ناعادلانه اعتبار اختصاص یافته به شهرستان بابل در مرحله اول گفت: شاخص توزیع اعتبارات در این مرحله بر چه مبنایی بوده است.

وی افزود: معمولاً در چنین مواقعی نرخ بیکاری، نرخ جمعیتی، میزان تسهیلات جذب شده در سال گذشته و میزان ثبت نام‌های شهرستان را در نظر می‌گیرند که در همه این موارد شهرستان بابل سرآمد استان است.

فرماندار ویژه شهرستان بابل تاکید کرد: توزیع اعتبارات نباید بر حسب سلایق و بومی‌گری مدیران در ادارات کل باشد؛ بلکه باید ظرفیت شهرستان‌ها را بر اساس شاخص‌های اعلام شده در نظر بگیرند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1420894

مهمترین اخبار ایران و جهان: