نیوز سیتی!
09 مرداد 1402 - 18:39

بسیج در میدان های جهاد و خدمت رشد کرده و به بالندگی رسیده است

خمین- فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: بسیج در میدان های جهاد و خدمت رشد کرده و به بالندگی رسیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محسن کریمی بعد از ظهر دوشنبه در بازدید از پایگاه‌های بسیج خمین و دیدار با بسیجیان این شهرستان اظهار داشت: بسیج یکی از بزرگترین نعمات الهی در انقلاب اسلامی است که به برکت تفکر امام خمینی (ره) تشکیل شد و با هدایت‌های مقام معظم رهبری امروز به درختی تنومند تبدیل شده است و بسیج همواره برای کشور و ملت فرصت ساز و رفع کننده تهدیدات است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: به برکت حضور جوانان، امروز بسیج به میدانی وسیع برای جهاد همه جانبه تبدیل شده و ایمان به خدا، عمل صالح، باور قلبی به نصرت الهی و ولایتمداری مهمترین رمز موفقیت بسیج است و بسیج در میدان‌های جهاد و خدمت رشد کرده و به بالندگی رسیده است.

وی با بیان اینکه بسیج در ساختن و نهادینه کردن گفتمان‌های ارزشی پیشگام بوده، گفت: بسیج کارآمدی نظام اسلامی را در ابعاد مختلف به منصه ظهور رسانده است.

بسیج موتور پیشران تحقق الگوی حکمرانی اسلامی است

سردار کریمی افزود: گسترش و توسعه فرهنگ و تفکر بسیج در جامعه محلات را از آسیب‌های اجتماعی و بحران‌ها بیمه می‌کند و بسیج موتور پیشران تحقق الگوی حکمرانی اسلامی است.

وی ادامه داد: حضور پر شور نوجوانان و جوانان در پایگاه‌های بسیج نشان از زنده بودن آرمان‌های انقلاب اسلامی دارد و در طول انقلاب اسلامی بسیج نقش مهم و مؤثری در تقویت اعتماد به نفس ملی، خودباوری و توانمندسازی جامعه داشته است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تاکید کرد: بسیج همواره در میدان‌های جهاد حضوری فعال، مستمر و تعیین کننده دارد و حضور بسیجیان در صحنه‌های مختلف موجب حیات طیبه در متن جامعه اسلامی شده است.

وی با بیان اینکه بسیج با بصیرت و تکیه بر رهنمودهای امامین انقلاب در شناخت دشمن و ترفندهای آنها و خنثی سازی توطئه‌های دشمنان موفق عمل کرده، گفت: راهکار موفقیت در بحران‌ها بسیجی عمل کردن و بسیجی اندیشیدن است که باید در بخش‌های مختلف جامعه نهادینه شود.

دشمن در مقابله با ملت ایران شکست خورده و ناکام مانده است

سردار کریمی تاکید کرد: دشمن در همه عرصه‌های مقابله با ملت ایران شکست خورده و وجود نعمت ولایت فقیه و مردم با بصیرت و هوشیار ایران مهمترین عامل ناکامی دشمنان است و حقیقت امروز انقلاب اسلامی اقتدار، پیشرفت همه جانبه و حرکت شتابنده به سمت قله‌های بلند است و این‌ها به برکت انقلاب اسلامی و همت و اراده ملت شریف ایران اسلامی است.

وی با تقدیر از فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خمین، پاسداران و بسیجیان این شهرستان در راستای اقدامات و فعالیت‌های بسیج گفت: پایگاه‌های بسیج با تکیه بر مساجد باید در همه عرصه‌های محله و منطقه نقش آفرینی کنند و ضرورت دارد طعم شیرین و حلاوت خدمت بسیج در همه بخش‌های جامعه طنین انداز شود و گسترش فعالیت‌های بسیج در محلات و مناطق مختلف موجب رفع مشکلات و آسیب‌های اجتماعی خواهد شد و ارزش‌های اسلامی را در جامعه تقویت می‌کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1420306

مهمترین اخبار ایران و جهان: