نیوز سیتی!
23 مرداد 1402 - 21:50

تکمیل پروژه‌های «جم» نیازمند عزم مسئولان استانی و مدیران نفتی است

بوشهر- رئیس شورای شهرستان جم گفت: تکمیل پروژه‌های مهم شهرستان نیازمند عزم جدی مسئولان استانی و مدیران نفتی است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید جلال حق‌شناس عصر دوشنبه در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه از آمار بالای کوچه‌های خاکی در شهر بهارستان خبر داد و گفت: یکی از چالش‌های مهم شهرداری وضعیت نامناسب کوچه و معابر عمومی است که نیازمند اعتبار چندصد میلیاردی برای آسفالت آن است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۹۷ توافق در زمینه بازگشایی معابر عمومی با مالکین در بهارستان انجام شده، بیان داشت: بیش از پنج هزار مترمربع اراضی وقفی که در مسیر احداث خیابان فضیلت قرار داشت با همکاری اداره اوقاف بازگشایی شد.

وی با ابراز گلایه از عملکرد اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر، خواستار بهبود مدیریت در این اداره کل شد و تصریح کرد: در سال گذشته با تعلل اداره کل ورزش و جوانان استان، و عدم واریز به موقع اعتبار تخصص یافته روشنایی زمین بزرگ چمن مصنوعی در بهارستان، این پروژه نیمه تمام رها شده است.

رئیس شورای اسلامی شهرستان جم به افزایش جمعیت بهارستان اشاره کرد و گفت: متأسفانه در ۲ سال گذشته علی رغم روند رو به رشد جمعیت و افزایش تقاضا برای بهره مندی از امکانات ورزشی، حتی یک پروژه ورزشی در سطح شهرستان به بهره برداری نرسیده است.

وی در خصوص توسعه شبکه آب و برق در شهر بهارستان و چالش‌های پیش رو، یادآور شد: متأسفانه اداره برق برای تعویض لامپ معابر عمومی نیز با مشکل مواجه است.

حق شانس در بخش دیگر از سخنان خود به پروژه خط انتقال آب سیراف به جم، ترمیم آسفالت مسیر جم به سیراف و جم به فیروزآباد آباد اشاره کرد و گفت: اتمام پروژه‌های مهم شهرستان نیازمند عزم جدی مسئولان استانی و مدیران نفتی است.

وی بهارستان را شهری نوپا و حاشیه نشین جم توصیف کرد و افزود: اضافه شدن برخی ادارات، وجود دانشگاه فنی و مهندسی و مسکن مهر باعث رشد و توسعه بیشتر شهر می‌شود.

تکمیل پروژه‌های «جم» نیازمند عزم مسئولان استانی و مدیران نفتی است

منبع: مهر
شناسه خبر: 1442550

مهمترین اخبار ایران و جهان: