نیوز سیتی!
04 مرداد 1402 - 13:15

رشد طرح نهضت ملی مسکن در فارس با استفاده از نقدینگی

شیراز – استاندار فارس گفت: در راستای رشد و توسعه طرح نهضت ملی مسکن در استان فارس می توان با استفاده از نقدیندگی موجود در استان زمینه سرعت بخشی به این طرح را فراهم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد هادی ایمانیه ظهر چهارشنبه در شورای مسکن استان فارس بیان کرد: مشکلات طرح نهضت ملی مسکن دارای دو بخش بوده که از جمله این مشکلات می‌توان به موضوعاتی استانی و کشوری اشاره کرد.

وی اضافه کرد: مشکلات کشوری که باید در شورای مسکن کشور برطرف شود و مشکلات استانی پس از احصا در کارگروه‌های مربوطه در فارس برطرف خواهد شد.

ایمانیه تاکید کرد: یکی از مطالبات مردم توسعه و افزایش سرعت ساخت مسکن، اختصاص زمین و ارائه تسهیلات در طرح نهضت ملی مسکن است از این رو باید شرایط برای مردم تسهیل شود.

وی خواستار توجه بیشتر به توسعه بافت فرسوده شهری و ساخت مسکن مقاوم در این بافت شد.

او اعتبارهای موجود و سهم آورده مردم در طرح نهضت ملی مسکن را قابل توجه عنوان کرد و گفت: نقدینگی موجود را در پروژه‌ها هزینه کنید تا سرعت اجرای این نهضت افزایش یابد.

نماینده ارشد دولت در فارس گفت: به شرکت‌هایی که پیمانکار اجرای این طرح‌ها بوده‌اند و در مقابل انجام تعهدات دولت تاکنون شروع به کار نکرده‌اند اخطاریه دهید؛ در صورت عدم آغاز به کار در هیچ یک از پروژه‌های استان اجازه فعالیت نخواهند داشت.

وی تصریح کرد: برنامه زمانبندی برای همه پروژه‌ها و سایت‌ها اعلام شود و قرارگاه مسکن استان با حساسیت آنرا رصد و موضوعات را با جدیت پیگیری نماید.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1405106

مهمترین اخبار ایران و جهان: