نیوز سیتی!
17 مرداد 1402 - 10:56

دیدار رئیس فدراسیون بدنسازی با سرپرست وزارت ورزش

رئیس فدراسیون بدنسازی و رئیس کمیته مچ‌اندازی با سرپرست وزارت ورزش و جوانان دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام؛ عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و عبدالجلال ایری رئیس کمیته مچ اندازی روز دوشنبه با کیومرث هاشمی سرپرست وزارت ورزش و جوانان در خصوص مسائل روز بدنسازی و ورزش های قدرتی کشور دیدار و گفت‌وگو کردند.

در ابتدای این نشست نصیرزاده ضمن تبریک به هاشمی به عنوان یکی از چهره های شاخص ورزش کشور و ارائه گزارشی از عملکرد فدراسیون بدنسازی گفت: امیدوارم با حضور شما که سلسله مراتب مدیرتی را طی کرده و امروز در این جایگاه قرار گرفته‌اید، کشتی پرتلاطم ورزش کشور به ساحل آرامش برسد و قطعا تجربه‌های گرانبهای شما در این راه به کمک ورزش کشور خواهد آمد. ما اعزام‌های پرتعدادی در شهریور ماه در رشته های مختلف خواهیم داشت و در همین زمینه نیازمند کمک وزارت ورزش هستیم. 

همچنین ایری، رئیس کمیته مچ اندازی نیز گزارشی از وضعیت مچ اندازی کشور ارائه کرد و گفت: با توجه به در پیش بودن مسابقات جهانی امیدواریم وزارت ورزش نگاه ویژه ای به این رشته پرمخاطب داشته باشد. 

هاشمی نیز در خصوص کمک به فدراسیون بدنسازی قول مساعد داد و گفت: فعالیت‌های فدراسیون بدنسازی را دنبال می‌کنم و می‌دانم که یکی از رشته‌های پرمخاطب در کشور به حساب می آید. وزارت ورزش هم از نظر مادی و هم معنوی در کنار شما خواهد بود. 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1431850

مهمترین اخبار ایران و جهان: