نیوز سیتی!
17 مرداد 1402 - 09:47

خبرنگاران استان سمنان در موضوعات کلان و ملی یکپارچه عمل کنند

سمنان- نماینده ولی فقیه در استان سمنان بابیان اینکه در جنگ رسانه ای با دشمن باید مراقب بود تا آب در آسیاب دشمن ریخته نشود، گفت: خبرنگاران استان در موضوعات کلان و ملی یکپارچه عمل کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی صبح سه شنبه در دیدار با جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه استان سمنان به مناسبت هفدهم مردادماه روز خبرنگار به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه امروز دشمن نه با ادوات جنگی بلکه با بهره‌گیری از ابزار فرهنگ و در اختیار داشتن رسانه به جنگ با ملت‌ها رفته است، ابراز داشت: برای جلوگیری از حربه دشمن در جنگ رسانه پیش رو می‌بایست ما نیز خود را مجهز به سلاحی به نام وحدت کنیم.

وی ضمن بیان اینکه انتظار می‌رود خبرنگاران استان سمنان در موضوعات کلان کشور یکپارچه عمل کنند، افزود: مسائلی نظیر بحران آب، جمعیت، مشارکت در انتخابات، رفع گرفتاری‌های مردم و غیره از مواردی که می‌طلبد تا اصحاب رسانه پیرامون آن وحدت نظر داشته باشند چرا که در غیر این صورت آبی که در آسیاب دشمن ریخته شده است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه مسئولان باید در قبال انتقادات سازنده انعطاف پذیر باشند، ابراز داشت: از اصحاب رسانه انتظار می‌رود تا در کنار این انتقادات به بیان پیشنهادات نیز بپردازند و با ارائه گزارش‌های لازم از کارشناسان خبره راهکار مورد نظر را به دستگاه مربوط انتقال دهند.

مطیعی ضمن بیان اینکه این روزها مردم در فشار اقتصادی قرار دارند، تصریح کرد: خبرنگاران می‌توانند چشم و زبان این اقشار کم درآمد جامعه باشند و از مسئولان توجه و رسیدگی به آنها را از مدیران خواستار شوند.

وی بابیان اینکه بانک اطلاعاتی خبرنگاران خبرنگاران باید تکمیل و به روز رسانی شود، افزود: خبرنگاران باید از بداخلاقی در فضای رسانه به شدت پرهیز و مطالبه گری درست و منطقی را با حفظ آبروی افراد انجام دهند قطعاً در چنین شرایط کاری مشکلات خبرنگاران پیگیری و از مطالبه گران حمایت می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1431550

مهمترین اخبار ایران و جهان: