نیوز سیتی!
16 مرداد 1402 - 21:02

ادارات گناوه برنامه‌های هفته دولت را آماده کنند

گناوه- فرماندار گناوه گفت: ادارات شهرستان گناوه برنامه‌های عمرانی و اقتصادی هفته دولت را آماده کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی صفری ظهر دوشنبه در نشست شورای اداری شهرستان گناوه با اشاره به قرار گرفتن در آستانه هفته دولت اظهار داشت: ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان نصب تمثال مطهر شهدا، امام و رهبری را در محل کار نصب شود اگر شهیدی دارند برنامه‌ای در پاسداشت این عزیزان برگزار کند.

وی با تاکید بر برگزاری یادواره شهدا در هفته دولت گفت: برگزاری یادواره شهدا توسط بنیاد شهید و سپاه ناحیه و بخشداران مرکزی و بخش بندر ریگ در دستور کار قرار گیرد.

فرماندار گناوه گفت: ادارات و دستگاه‌ها برنامه‌های عمرانی و اقتصادی هفته دولت را آماده و با معاونان برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری هماهنگ کنند و برنامه ریزی جامعی تدارک دیده شود.

وی گفت: همه مسئولان ادارات در برنامه‌های هفته دولت و افتتاح و اجرای پروژه‌ها به ویژه برنامه‌ها با حضور استاندار حضور فعال و مستمر داشته باشند.

صفری اضافه کرد: ادارات شهرستان گناوه علاوه بر برنامه‌های اقتصادی و عمرانی، کار دینی و فرهنگی در هفته دولت انجام دهند.

وی تصریح کرد: برگزاری میز خدمت ادارات در مصلی جمعه بر اساس برنامه ریزی انجام شده همراه با ارائه گزارش عملکرد و دیدار با مردم در روستاها به صورت چهره به چهره اجرا شود و مسئولان با حضور در بین مردم پاسخگو و پیگیر امورات مردم باشند.

فرماندار گناوه افزود: گزارش فعالیت‌های انجام شده و عملکرد ادارات مربوطه به مردم رسانده شود و نسخه‌ای از گزارش‌ها به فرمانداری تحویل داده شود.

ادارات گناوه برنامه‌های هفته دولت را آماده کنند

خبرنگاران امانتداران واقعی هستند

وی با گرامیداشت روز خبرنگار و یاد شهدای این عرصه گفت: خبرنگار صدای رسای مردم و مسئولان و به ویژه صدای مظلومان است.

وی گفت: خبرنگاران امانتداران واقعی هستند که باید با صداقت هم مسائل و مشکلات مردم را پیگیری کنند و هم خدمات انجام گرفته نظام و دولت را به طور گسترده اطلاع رسانی و انعکاس دهند.

فرماندار گناوه بیان کرد: در طول دوران انقلاب تا کنون خبرنگاران بسیاری مظلومانه و بدون سلاح و امکانات وجود خود را سپر بلاها کردند و در برابر دشمنان ایستادند جان خود در طبق اخلاص گذاشتند تا نظام اسلامی و دین اسلام پایدار بماند.

ادامه راه شهدا با خدمت رسانی به مردم

وی با اشاره به روز شهدای مدافع حرم اضافه کرد: شهدای مدافع حرم شهدای مظلومی هستند که به دور از وطن و غریبانه در برابر دشمنان جنگیدند تا از اسلام و وطن، حرم اهل بیت (ع) و ناموس دفاع کنند و در این راه جان خود را فدا کردند.

وی ادامه داد: شهدای مدافع حرم از تمام هستی خود در راه دفاع از دین، اهل بیت (ع) و وطن گذشتند و علمدار و بزرگ پرچمدار شهدای مدافع حرم شهید سلیمانی است.

وی گفت: امروز باید با افتخار یاد شهدا را گرامی داشته و راه و روش آنها را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم و راه آنها را با بصیرت و با تبعیت پذیری از مقام معظم رهبری، خدمت رسانی صادقانه و بی مزد و منت به مردم ادامه دهیم.

فرماندار گناوه ادامه داد: در دولت اسلامی، انقلابی و مردمی و نظام ولایت فقیه که فرصت خدمت برای ما فراهم شده باید با تمام وجود در را خدمت رسانی به مردم جهاد کنیم.

صفری با اشاره به سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی تصریح کرد: آزادگان سرافراز میهن اسلامی در برابر شکنجه‌های بسیار دشمن در دوران اسارت ایستادگی کردند اما نگذاشتند که نام و راه امام حسین (ع) و انقلاب اسلامی خدشه دار شود.

وی گفت: باید در برابر صبر، شکیبایی، بردباری، استقامت، ایستادگی، اقتدار، مردانگی آزادگان سرافراز سر تعظیم فرود آوریم و قدردان آنها و خانواده‌های معظم آنها باشیم.

ادارات گناوه برنامه‌های هفته دولت را آماده کنند

انتخابات از ارکان اصلی نظام اسلامی

فرماندار گناوه با اشاره به آغاز پیش ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات از ارکان اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی است و تمام مسئولان نظام اسلامی به طور مستقیم یا غیر مستقیم توسط مردم انتخاب می‌شوند.

فرماندار گناوه با بیان اینکه نظام اسلامی از این نظر در دنیا بی نظیر است گفت: جمهوری اسلامی، نظامی دینی، انقلابی، الهی است و مردم در سرنوشت خود سهیم هستند.

وی بیان کرد: همانگونه که تا کنون مردم غیور ایران اسلامی با حضور در انتخابات سرنوشت خود را تعیین کرده‌اند در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز همه گروه‌ها، سلایق برای تعیین سرنوشت خود و تجدید بیعت دوباره با امام (ره)، شهدا و رهبری حضور پرشور. با صلابت داشته باشند.

وی گفت: با توجه به آغاز پیش ثبت نام انتخابات، افرادی که توانایی و شرایط لازم را دارند و می‌توانند در این جایگاه ارزشمند به مردم خدمت کنند در این دوره کاندید شوند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1431206

مهمترین اخبار ایران و جهان: