نیوز سیتی!
17 مرداد 1402 - 11:13

شغل پردرآمد با سرمایه کم

همه رشته های بالا را می تونید در آموزشگاه تاسیسات دانش تاسیسات ثبت نام کنید و در کلاسها شرکت کنید.

 اگربه دنبال یه شغل خوب و پر درامد میگردی ولی سرمایه کمی داری و نمیدونی چه کاری را شروع کنی

اگر تخصص و سابقه کار هم نداری ولی علاقمند به کارهای فنی هستی، میتونی از شغل خوب و پر درآمد تاسیسات ساختمان شروع کنی و شغل مناسبی برای خودت دست و پا کنی

فکر کن همیشه برات کار وجود داشته باشه و هر روز هر ساعتی دلت بخواد کارت را شروع کنی و درامدی چند برابر یه کارمند دولت بدست بیاری هر وقت هم بخوای کارت را تعطیل کنی و بری برای تفریح

رشته های زیر مجموعه تاسیسات مثل رشته تعمیرات و نصب کولر های گازی ، نصب و تعمیر پکیج شوفاژ گازی، تعمیرات و عیب یابی چیلر های تراکمی و جذبی ، لوله کشی ساختمان ، تعمیر آبگرمکن و یخچال ، تعمیر سردخانه ها و تعمیر مشعل های گازی بخشی از رشته های تاسیسات هست که هر کدامش برای خودش دنیایی از جذابیت و درآمد را همراه داره.

همه رشته های بالا را می تونید در آموزشگاه تاسیسات دانش تاسیسات ثبت نام کنید و در کلاسها شرکت کنید

 

آموزش تعمیرات پکیج

کلاس آموزش تعمیر و نصب پکیج از رشته های پرطرفدار صنعت ساختمان می باشد که با طی نمودن دوره آموزش 30 ساعته در طول یک ماه یا به صورت فشرده در طول یک هفته شما میتوانید مدرک رسمی از سازمان فنی حرفه ای کشور دریافت کنید.

آشنایی با تعمیرات تخصصی انواع پکیج ها، آموزش نصب پکیج، آموزش لوله کشی تاسیسات، آموزش برق پکیج و آشنایی با اصول ایمنی و مقررات نصب و راه اندازی پکیج های ایرانی و خارجی بخشی از سرفصل‌های این دوره آموزشی می باشد.

اعتبار مدارک فنی حرفه ای ارائه شده در این آموزشگاه، بین المللی و قابل ترجمه می باشد و کارآموزان می‌توانند پس از اخذ گواهینامه جهت دریافت جواز کسب و یا دریافت نمایندگی از برند های معتبر اقدام نمایند.

مزایای مدرک فنی حرفه ای دانش تاسیسات:

آموزش کاملا عملی و کارگاهی
آموزش تضمینی با اساتید مجرب و با تجربه
پشتیبانی کارآموز پس از اتمام دوره آموزشی
اعتبار بین المللی مدرک فنی حرفه ای 
توانایی اخذ جواز کسب با مدرک صادر شده

آموزش تعمیرات کولر گازی

. یکی از جذاب ترین دوره های مهارتی که در آموزشگاه دانش تاسیسات ارائه می گردد، دوره آموزش نصب و تعمیرات کولر های گازی اسپلیت می باشد که زیر نظر بهترین اساتید مجرب به کارآموزان ارائه می شود و حتی پس از دوره کارآزموان از پشتیبانی حضوری و غیر حضوری اساتید بهره مند خواهند شد.

آموزش چیلر

یکی از حرفه ای ترین دوره های آموزشی موسسه دانش تاسیسات، دوره آموزش تعمیرات و راه اندازی چیلرها می باشد. این دوره به صورت عملی و کارگاهی زیر نظر اساتید خبره برگزار می شود.

مهمترین سرفصل های آموزش چیلر آموزشگاه دانش تاسیسات:

عیب یابی تخصصی انواع چیلر ها
نصب و  راه اندازی انواع چیلر ها
آموزش برق چیلر
شارژ گاز و راه اندازی چیلر ها
طراحی چیلر
تنظیم کنترل کننده های ( های پرشر، لوپرشر، اویل پرشر)

آموزش لوله کشی ساختمان

با توجه به رشد روز افزون صنعت ساختمان و استفاده از لوله ها جهت سرمایش، گرمایش، ابرسانی، گازرسانی و فاضلاب، آموزشگاه دانش تاسیسات با هدف بالا بردن سطح علمی و کمک به آموزش حرفه ای علاقه مندان به این رشته، دوره آموزشی  تاسیسات و لوله کشی ساختمان  را برگزار می کند. در این خصوص و با توجه به اهمیت آموزشی  تاسیسات و لوله کشی ساختمان، این دوره به صورت تخصصی و عملی برگزار می گردد. 

آموزش لوله کشی آب ساختمان شامل کلیه موارد مربوط به لوله کشی که به صورت کاربردی در ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد بوده است. در این دوره شما با لوله کشی آب سرد و گرم ، لوله کشی فاضلاب با لوله های پی وی سی و لوله های پلی اتیلن آشنا می شوید همچنین در بخش لوله کشی آب سرمایش و گرمایش با اصول کار عملی و لوله کشی لوله های 5 لایه و تک لایه به صورت عملی آشنا می شوید. 

شعبه تهران

شهر ری ، سه راه ورامین، ابتدای خیابان شهید غیوری کوچه صالحی

تلفن: 02133372675 –09104130636 - 09030770446

شعبه اصفهان

اصفهان، خیابان هشت بهشت غربی، انتهای ملک شمالی

تلفن: 03132722459 – 09134035326- 09909516260

سایت اینترنتی

www.tges.ir

سامانه پیامک

5000203002020

منبع: فارس
شناسه خبر: 1431906

مهمترین اخبار ایران و جهان: