نیوز سیتی!
03 مرداد 1402 - 14:44

محدودیت‌های ترافیکی شب های پایانی دهه اول محرم در زاهدان اعلام شد

زاهدان- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان از اتخاذ تمهیدات محدودیت‌های ترافیکی در شب‌های پایانی دهه اول محرم ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدعلی بزی ضمن تسلیت ماه محرم و شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبداله حسین (ع)، افزود: با توجه به حضور دسته جات عزاداری‌ها در معابر شهری به منظور نظم بخشی به آمد و شد و کاهش حجم ترافیک با بکارگیری حداکثری نیروها، ضمن پوشش ترافیکی معابر تمهیدات و محدودیت‌های ترافیکی در هستی مرکز شهر اتخاذ خواهد شد.

بزی در ادامه بیان کرد: محدودیت‌ها و تمهیدات ترافیکی در مسیرهای تقاطع خیابان‌های خیام- بهشتی، سه راه ترابی، تقاطع طالقانی- میدان ارکیده، تقاطع سعدی- آزادی، تقاطع مصطفی- آزادی، تقاطع امام- آزادی، تقاطع سعدی-شریعتی، امام – بهشتی- سعدی بهشتی، میدان امام حسین (ع) – امیرالمومنین ۱۲ در نظر گرفته شده است.

وی افزود: عوامل پلیس راهور از ساعات شروع تا پایان مراسم شب‌های عزاداری در سطح معابر مستقر بوده پوشش‌های ترافیکی برای تسهیل و عبور مرور شهروندان اعمال تمهیدات و محدودیت‌های لازم تا پایان تسهیل عبور و مرور ادامه خواهد داشت.

رئیس پلیس راهور استان در ادامه بیان کرد: رانندگان برای جلوگیری از انسداد مسیرها و نظم بخشی به پارک خودروها در حاشیه معابر سطح شهر و حداقل رساندن مشکلات ترافیکی و تسهیل در عبور و مرور از توقف‌هایی نظیر دوبله، در حریم تقاطع‌ها در محل‌های ممنوع توقف در مسیرهای اعلام شده خودداری کنند.

این مقام مسئول گفت: مسئولان هیئت‌ها و دستجات عزاداری علاوه بر رعایت نکات و پروتکل‌های بهداشتی نسبت به رعایت اصول ایمنی ترافیک و همراه داشتن علائم و تجهیزات لازم بویژه در صورت حرکت شبانه دستجات اقدام کرده و با صبر و حوصله بیشتری رانندگی کنند و مسیر بازگشت را طوری برنامه ریزی داشته باشند تا مجبور به عجله و شتاب در رانندگی نشوند و نهایت همکاری را با مأمورین مستقر در معابر کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1401550

مهمترین اخبار ایران و جهان: