نیوز سیتی!
22 مرداد 1402 - 23:33

کشف مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس قزوین و گیلان

قزوین- رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان قزوین از کشف ۷کیلو و ۸۷۰ گرم تریاک در عملیات مشترک مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان‌های قزوین و گیلان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ فرهادعلی بیگی اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اقدامات اطلاعاتی و فنی از نگهداری مقادیر قابل توجهی مواد مخدر دریک واحد مسکونی در استان گیلان توسط ۲ نفر از قاچاقچیان مواد مخدر مطلع و اقدامات لازم برای دستگیری متهمان را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران در ادامه اقدامات خود برای دستگیری متهمان، پس از شناسایی دقیق مخفیگاه و نحوه فعالیت آنها، هماهنگی‌های لازم با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان را انجام دادند، که مأموران در بازرسی از محل شناسایی شده ،۷ کیلو و ۸۷۰ گرم تریاک کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه باموادمخدر استان قزوین با اشاره به اینکه در این عملیات ۲ نفر قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: مبارزه با سوداگران مرگ به صورت شبانه روزی و فارغ از هر مرز جغرافیایی در کشور در دستور کار مأموران پلیس قرار داشته و شهروندان می‌توانند در صورت آگاهی از هرگونه مورد مشکوک در این خصوص مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1440750

مهمترین اخبار ایران و جهان: