نیوز سیتی!
18 مرداد 1402 - 10:27

ظرفیت های فرهنگی اجتماعی تهران بی بدیل است

تهران- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران ظرفیت های فرهنگی اجتماعی تهران را بی بدیل دانست و گفت: باید کارویژه های جدی فرهنگی انجام دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدجواد زهرایی مدیرکل سازمان تبلیغات استان تهران صبح چهارشنبه با حضور در خبرگزاری مهر با محمد مهدی رحمتی مدیرعامل گروه رسانه‌ای مهر و دیگر مدیران خبرگزاری مهر دیدار و گفت و گو کرد.

حجت الاسلام زهرایی ضمن گرامیداشت روز خبرنگار گفت: استان تهران به عنوان پر ظرفیت ترین استان کشور به ویژه در حوزه فرهنگی اجتماعی است

وی اضافه کرد: برای نمونه شب تاسوعا و عاشورا ۶۰ هزار هیأت در استان تهران اقامه عزا می‌کنند و در واقع شهر و استان تهران شهر و استان هیأتی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران ظرفیت فرهنگی و اجتماعی تهران را بی بدیل خواند و افزود: ما در غدیر موکب ۱۰۰ هزار غذایی داشتیم، یا موکب ۱۱۰ دیگی داشتیم، یا موکب یزدی‌ها با توزیع ۳۰۰ هزار فالوده و....داشتیم.

این مسئول تبلیغی استان تهران گفت: هیأت دختران ماه در تهران پنج هزار دختر دهه هشتادی دارد، اینها یک نمونه‌هایی از ظرفیت‌ها است.

وی گفت: مکتب فلسفی تهران در دوره‌ای بی نظیر بوده است، باید برای شناساندن ظرفیت فرهنگی تهران کار ویژه شود.

زهرایی ظرفیت‌های خیریه تهران را فوق العاده دانست و گفت: متأسفانه این ظرفیت دیده نمی‌شود.

زهرایی گفت: مشکل جدی که در تهران داریم این است که نتوانستیم از این ظرفیت‌ها هویت سازی کنیم، باید کارویژه های جدی در راستای هویت سازی در استان تهران داشته باشیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1433306

مهمترین اخبار ایران و جهان: