نیوز سیتی!
21 مرداد 1402 - 14:57

گناباد رتبه نخست تسهیلات روستایی در نهضت ملی مسکن خراسان رضوی

مشهد ـ معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: شهرستان گناباد رتبه یک انعقاد تسهیلات روستایی در نهضت ملی مسکن خراسان رضوی را کسب کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، جواد خدایی در بازدید از پروژه‌های نهضت ملی مسکن در گناباد اظهار کرد: جلسات پرچالشی با بانک‌ها داشتیم، اما اکنون همه بانک‌ها در شهرستان گناباد همکاری لازم را با ما خواهند داشت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: گاهی اختلال و چالش در تسهیلات در یک شهر وجود دارد که امروز آنها را بررسی کردیم و امیدواریم تا سفر آینده ما آن بخش تسهیلات نیز پیشرفت خوبی داشته باشد. پرداخت تسهیلات ۵۵٠ میلیون تومانی شهری نیز می‌تواند به رشد و پیشرفت پروژه‌ها کمک کند.

وی گفت: امیدوارم همه کسانی که زمین خود را تحویل گرفتند به زودی پروژه‌های خود را آغاز کنند و از این فصل برای آماده سازی کارها استفاده کنند و ماهم با همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط، مسئولان و فرماندار از آنها پیشتیبانی می‌کنیم تا زیر ساخت‌ها و آماده سازی سایت‌ها به نحوی انجام شود که دلگرمی مردم بیشتر شود.

خدایی از مردم خواست اگر اختلالی در خدمت رسانی بانک‌ها و.. وجود داشت با صبر و حوصله همراهی کنند و مسئولان و فرماندار نیز کمک خواهند کرد و بازدیدهای مکرر ما همچنان ادامه خواهد داشت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی افزود: مسئله مسکن برای همه مهم است و چالشی که مردم با آن مواجه هستند را درک می‌کنیم. زمین‌های ٢٢٠ هکتاری به شهر الحاق شده و طرح تفکیکی آن آماده است و انشالله تا ١٠ روز آینده در کمیسیون ماده پنج به تصویب خواهد رسید و آماده واگذاری می‌شود.

وی بیان کرد: برای بیمه تأمین اجتماعی نیز تصمیمات خوبی اتخاذ شده است و انشالله تا شنبه هفته آتی دستور العمل اجرایی تأمین اجتماعی استان به تمام شعب ابلاغ خواهد شد. در مبحث مبلغ نیز مجلس پیگیری کرده که البته ایراداتی وجود داشته، اما مبلغ تغییر نکرده است و در نحوه پرداخت و تقسیط به رویه‌ای رسیده‌ایم که کار را آسان می‌کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1438206

مهمترین اخبار ایران و جهان: