نیوز سیتی!
29 تیر 1402 - 10:15

۳۳ عنوان پژوهش به فراخوان عمومی گذاشته شد

اردبیل- معاون آموزش، پژوهش، فناوری نوآوری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: تعداد ۳۳ عنوان پژوهش در استان اردبیل به فراخوان عمومی گذاشته شده است.

سلیم قاسمی در گفت‌و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: با توجه به بند «ج» تبصره ۹ قانون بودجه ۱۴۰۲ و در راستای اجرای بند «ب» ماده ۶۴ قانون برنامه پنج ساله توسعه کشور مبنی بر اختصاص یک درصد اعتبارات هزینه‌ای به بخش پژوهشی، قرار است تا به صورت عملیاتی این برنامه‌ها اجرایی شود.

وی تصریح کرد: ۲۵ دستگاه اجرایی استان اردبیل موظف هستند بر اساس این قوانین ابلاغی یک درصد اعتبارات خود را به حوزه پژوهش اختصاص دهند تا اجرای این طرح‌ها را با محوریت موضوعات و مسائل مطرح شده، شاهد باشیم.

معاون آموزش، پژوهش، فناوری نوآوری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: بر اساس مصوبه اولین جلسه کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری استان نیازسنجی عناوین طرح‌های تحقیقاتی از دستگاه‌های مرتبط انجام شده که پس از پالایش ارزیابی‌ها انجام می‌شود.

قاسمی افزود: تعداد ۳۳ عنوان طرح پژوهشی در سال‌جاری به فراخوان عمومی گذاشته شده تا دستگاه‌های اجرایی، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی با مراجعه به سایت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل همراه با شرح خدمات در جریان این فراخوان قرار گیرند.

معاون آموزش، پژوهش، فناوری نوآوری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل ادامه داد: محققان دانشگاه‌ها و مراکز علمی می‌توانند پروپزال‌ها و طرح‌های اولیه پژوهشی خود را تا تاریخ ۲۲ مردادماه در قالب سی. دی، پی.دی. اف و یا با ورود به سایت مورد نظر بارگذاری کرده و یا تحویل مجموعه‌های دانشگاهی و مراکز علمی دهند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1374506

مهمترین اخبار ایران و جهان: