نیوز سیتی!
22 مرداد 1402 - 11:38

پیش‌ثبت‌نام ۹۵۵ مازندرانی در انتخابات مجلس

رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: ۹۵۵ مازندرانی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی پیش ثبت‌نام کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، روح‌الله سلگی رئیس ستاد انتخابات و معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران صبح امروز در جمع خبرنگاران، با اینکه پیش ثبت‌نام انتخابات مجلس از صبح دوشنبه ۱۶ مرداد آغاز شده است، اظهار کرد: تاکنون درمجموع ۹۵۵ مازندرانی در سامانه جامع وزارت کشور به عنوان داوطلب نمایندگی مجلس ثبت‌نام کردند.

وی افزود: از این تعداد ۱۰۳ نفر از حوزه آمل، ۱۸۳ نفر از حوزه ساری و میاندورود، ۸۹ نفر از حوزه نکا، بهشهر و گلوگاه، ۱۶۹ نفر از حوزه قائمشهر، سیمرغ، جویبار و سوادکوه، ۷۶ نفر از حوزه نور و محمودآباد، ۷۲ نفر از حوزه بابلسر و فریدونکنار، ۷۰ نفر نوشهر، چالوس و کلاردشت، ۷۰ نفر از حوزه تنکابن، رامسر و عباس‌آباد، ۱۲۳ نفر از حوزه بابل در انتخابات بودند.

رئیس ستاد انتخابات مازندران با اعلام اینکه امروز آخرین مهلت ثبت‌نام بوده و بعید است این مهلت بخواهد تمدید شود، اضافه کرد: متقاضیان تا امروز ۲۲ مرداد ماه فرصت دارند تا با مراجعه به تارنمای وزارت کشور به نشانی keshvar.moi.ir برای پیش ثبت‌نام اقدام کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران تصریح کرد: از تعداد کاندیداهای داوطلب استان تاکنون ۶۶۲ نفر دارای مدرک کارشناسی ارشد و ۱۵۰ نفر دارای مدرک دکترا هستند.

سلگی گفت: جزئیات بیشتر تا پایان امروز باتوجه به مهلت پایانی ثبت‌نام برای مردم اطلاع‌رسانی می‌شود.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1439706

مهمترین اخبار ایران و جهان: