نیوز سیتی!
02 مرداد 1402 - 13:47

مدودف: ارتش روسیه باید اهداف نامتعارف در اوکراین انتخاب کند

نایب رئیس شورای امنیت ملی روسیه با بیان اینکه رژیم کی‌یف نتوانسته به هیچ موفقیتی در جریان ضدحملات خود برسد، گفت که روس‌ها باید برای افزایش حملات اوکراینی‌ها به اهداف غیرنظامی آماده باشند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «دیمیتری مدودف» نایب رئیس شورای امنیت ملی روسیه امروز (دوشنبه) از ارتش این کشور خواست که اهداف نامتعارف و غیراستانداردی در اوکراین برای حمله انتخاب کند.

مدودف در واکنش به افزایش حملات تروریستی اوکراین به خاک روسیه و غیرنظامیان، در کانال تلگرامی خود نوشت که ارتش روسیه باید اهداف غیرمتعارف را برای حملات خود انتخاب کند زیرا تأثیر آن قابل توجه‌تر خواهد بود.

وی در این‌باره توضیح داد: «ما باید اهداف غیر استانداردی را برای حملات خود انتخاب کنیم. نه تنها تاسیسات ذخیره‌سازی، بلکه قطب‌های انرژی و پایگاه‌های نفتی هم باید هدف قرار بگیرد. مکان‌های دیگری وجود دارد که آنها هنوز انتظار حملات ما را به آنجا ندارند و البته که تاثیر آن بسیار قابل توجه خواهد بود».

رئیس جمهور سابق روسیه - که طی روزهای اخیر و در پی افزایش کمک‌های نظامی غرب به اوکراین برای جنگ با روسیه، مواضع تندتری از خود نشان داده - هشدار داد که روس‌ها باید برای افزایش حملات اوکراینی‌ها به اهداف غیرنظامی آماده باشند.

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، مدودف اظهار داشت: «ناپاک‌زاده‌های (گروهک اوکراینی) باندِرا به‌طور فزاینده‌ای اهداف صلح‌آمیز و غیرنظامی را برای حملات ذلیلانه خود انتخاب می‌کنند. همه باید برای این حملات آماده باشند».

وی تصریح کرد که رژیم کی‌یف نمی‌تواند در جریان ضدحمله ادعایی خود به موفقیت دست یابد، بنابراین حملات به اهداف غیرنظامی را انتخاب کرده است.

بر این اساس، نایب رئیس شورای امنیت ملی روسیه نوشت: «دشمن ما نمی‌تواند در جریان ضد حمله به موفقیت دست یابد. این بدان معنی است که پیروزی‌های خبری نیاز دارد. بگذارید اغراق‌آمیز و غیر منطقی باشند. بنابراین، حمله به اهداف غیرنظامی نیز برای نازی‌ها و جمعیتی که توسط آنها به خدمت گرفته می‌شود قابل قبول است».

مدودف در ادامه افزود: «بسیاری از احمق‌های اوکراینی صمیمانه در مورد حملات [به غیرنظامیان] خوشحال هستند. به خصوص که درجه تنش در جامعه اوکراین در حال افزایش است».

وی پیش از این نیز با بیان اینکه هدف اصلی باید سرنگونی رژیم کی‌یف باشد، تهدید کرده بود که روسیه خانه تروریست‌های اوکراینی را روی سرشان خراب می‌کند (جزئیات بیشتر).

پایان پیام/ص

منبع: فارس
شناسه خبر: 1397694

مهمترین اخبار ایران و جهان: