نیوز سیتی!
01 مرداد 1402 - 15:01

سفید چقایی: شکست دادن استقلال انگیزه هوادار را چند برابر کرد

مدافع راست تیم فوتبال هوادار گفت شکست دادن استقلال در دیداری تدارکاتی انگیزه شاگردان فکری را برای شروع لیگ چند برابر کرده است.

محسن سفیدچقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، ابتدا درباره آخرین وضعیت تیم هوادار گفت: ما تمرینات را نسبت به دیگر تیم‌ها زودتر شروع کردیم و فکر می‌کنم در حال حاضر از لحاظ بدنی نسبت به دیگر تیم‌ها شرایط بهتری داریم. خوشبختانه بازیکنان خوبی به تیم اضافه شده‌اند و تجربه تیمی هوادار بیشتر شده است. باید وارد مسابقات شویم تا ببینیم شرایط برای ما چگونه رقم خواهد خورد.

وی در مورد پیروزی تیمش برابر استقلال در یک بازی دوستانه تأکید کرد: ما در این بازی خیلی بهتر از تیم حریف بودیم و حتی بازیکنان استقلال می‌گفتند اگر اینطور بازی کنیم می‌توانیم جزو شش تیم اول لیگ باشیم. این برد انگیزه و روحیه هوادار را برای شروع لیگ چند برابر کرد و امیدوارتر شدیم تا نتایج خوبی در فصل جدید بگیریم.

 

مدافع راست تیم فوتبال هوادار راجع به کار کردن با محمود فکری تصریح کرد: فکری مربی باتجربه‌ای است و من کار کردن با این مربی را دوست دارم. تمرینات فکری هم خوب است و فشار خوبی به بازیکنان وارد می‌شود.

سفیدچقایی درباره قرعه هوادار در فصل جدید لیگ برتر اظهار داشت: خوشبختانه قرعه ما در شروع لیگ خوب است، ولی مهم این است که بتوانیم از این قرعه در هفته‌های ابتدایی بهترین استفاده ممکن را ببریم. در ادامه چند بازی سخت داریم، ولی امیدوارم در شروع لیگ خوب امتیاز بگیریم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1395406

مهمترین اخبار ایران و جهان: