نیوز سیتی!
13 مرداد 1402 - 23:50

۳ امتیاز بازی را به هواداران تیم مس تقدیم می کنم

تبریز - سرمربی تیم فوتسال مس سونگون با اشاره به حضور پر شور هواداران تیمش برابر پالایش نفت گفت: ۳ امتیاز این بازی را به هواداران تیم تقدیم می کنم.

اسماعیل تقی پور در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه همیشه بازی‌های اول لیگ برتر سختی خودش را دارد، افزود: همین طور که دیدید تیم پالایش تیم جوان و با انگیزه‌ای است که سختی این بازی را دو چندان کرده بود.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون عنوان کرد: تیم پالایش نفت بندر عباس که از ۲ روز قبل در تبریز حضور داشت در نیمه نخست این بازی با انگیزه بالای خود توانست ۴ گل به ما تحمیل کرد.

تقی پور با اشاره به اینکه از عملکرد شاگردانم در نیمه اول اصلاً راضی نبودم، اذعان داشت: علی رغم اینکه مالکیت میدان را در اختیار داشتیم نتوانستیم بازی را به سود خود تمام کنیم ولی در نیمه دوم با توضیحاتی که به بازیکنان داشتم و نقاط قوت و ضعف تیم حریف را یادآور شدم خدا را شکر توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم و حتی با یک کامبک شیرین پیروز میدان بشویم.

وی در پاسخ به این سوال که علت غیبت مهدی جاوید و فرهاد فخیم چه بوده است؟ اظهار کرد: مهدی جاوید به دلیل شکایت باشگاه کراپ اجازه بازی نداشت و فرهاد فخیم هم بدلیل سرما خوردگی ولی در هفته‌های بعدی از تمام بازیکنان بهره کافی را خواهیم برد.

سرمربی تیم مس سونگون درباره حضور و حمایت تماشاگران یادآور شد: من به نوبه خودم دست و پای هواداران پر شور تیم را می بوسم و به جد معتقد هستم این پیروزی بدون حمایت هواداران بدست نمی امد و سه امتیاز این بازی را به تمام هواداران تیم تقدیم می‌کنم.

تیم مس سونگون در بازی نخست لیگ برتر فوتسال در یک کامبک شیرین بازی باخته را اول به تساوی کشاند و بعد به برد ۶ بر ۴ تبدیل کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1425994

مهمترین اخبار ایران و جهان: