نیوز سیتی!
10 مرداد 1402 - 19:16

بخش زنان بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه بازسازی شد

گناوه- بخش زنان بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) گناوه به همت خیر نیک‌اندیش حوزه سلامت با اعتباری بالغ‌بر ۱۰ میلیارد ریال به‌طور کامل بازسازی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرپرستار بخش داخلی زنان بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) گناوه بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به قدمت بیمارستان و فرسوده بودن زیرساخت‌ها و وجود مشکلات فراوان در اغلب بخش‌های درمانی، جهت رفاه حال بیماران و سایر مراجعان با کمک خیر حوزه درمان، بازسازی کامل این بخش شامل فاضلاب، کف، دیوارها، سقف و … در دستور کار قرار گرفت و شاهد بازگشایی و افتتاح این بخش هستیم.

فاطمه خرم‌آبادی ضمن قدردانی از زحمات خیرین حوزه سلامت ادامه داد: امیدواریم که با خدمت‌رسانی بهینه در محیطی امن و پاکیزه شاهد ارتقا رضایتمندی همشهریان عزیز باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته بخش‌های دیالیز، زایشگاه، اورژانس، آی. سی.یو، جراحی زنان و داخلی جراحی مردان نیز بازسازی شده بودند و بخش‌های اطفال و نوزادان و اتاق عمل نیز با توجه به مشکلات عدیده‌ای که دارند در اولویت بعدی برای بازسازی هستند.

محمدرضا بهزادی خیر نیک‌اندیش حوزه سلامت گفت: در عملیات بازسازی این بخش، ضمن رنگ‌آمیزی دیوارها، کف و سقف، سیستم فاضلاب نیز به‌طور کامل تعمیر و به‌روزرسانی شد.

وی اظهار امیدواری کرد: با افزایش امکانات و بهسازی فضا در قسمت‌های مختلف بیمارستان و همچنین با پیگیری‌ها و تلاش‌های مسئولان شهرستانی و استانی امیدواریم شاهد ارائه خدمات تخصصی‌تر و بهتر به همشهریان باشیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1422250

مهمترین اخبار ایران و جهان: