نیوز سیتی!
12 مرداد 1402 - 00:11

ارائه خدمات دندانپزشکی رایگان به مددجویان شهرستان سیروان

رئیس اداره بهزیستی شهرستان سیروان گفت: به ۱۸۰ نفر از مددجویان شهرستان سیروان خدمات دندانپزشکی و ویزیت رایگان ارائه خواهد شد.

شیرزاد قاسمی رئیس اداره بهزیستی شهرستان سیروان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: خدمات دندانپزشکی و ویزیت رایگان به ۱۸۰ نفر از مددجویان شهرستان سیروان ارائه خواهد شد.

وی افزود: در قالب یک کاروان انسان دوستانه به یاد دندانپزشک ایلامی زنده یاد دکتر «مهرداد داوری» جمعی از دندانپزشکان اقدام به ویزیت و ارائه خدمات دندانپزشکی رایگان به بیماران این منطقه می‌کنند.

رئیس بهزیستی شهرستان سیروان ادامه داد: این اقدام با مشارکت جمعی از دستگاه ها انجام و این کاروان ۴۰ نفره شامل ۳۰ دندانپزشک و ۱۰ نفر عوامل اجرایی به مدت سه روز با استقرار در سیروان به ارائه خدمات دندانپزشکی در زمینه های کشیدن دندان، عصب کشی، ترمیم، پر کردن و غیره به نیازمندان خواهند پرداخت.

وی یادآور شد: این خدمت بی‌‏منت و ارزشمند با هدف حمایت و حفاظت از سلامت نیازمندان این شهرستان انجام می شود.

قاسمی بیان کرد: با توجه به اینکه مشکل بهداشت دهان و دندان یکی از اساسی‌ترین مشکلات مردم بوده، خدمات این کاروان بسیار ارزشمند و ماندگار خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، کاروان دندانپزشکی از تاریخ ۱۱ مرداد شروع و تا تاریخ ۱۳ مرداد ماه سال جاری در شهرستان سیروان، خدمات ارائه خواهند کرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1424006

مهمترین اخبار ایران و جهان: