نیوز سیتی!
07 مرداد 1402 - 12:56

توقیف 3 دستگاه تریلی و جلوگیری از خروج 90 هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف 90 هزار لیتر سوخت قاچاق در بازرسی از 3 دستگاه تریلی خبر داد و گفت: در این رابطه 3 متهم دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سرهنگ حسن شجاعی نسب، فرمانده انتظامی خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق عمده سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی استان  به ۳ دستگاه تریلی کانتینردار مشکوک شدند و این تریلی ها را بررسی بیشتر متوقف کردند. 

وی بیان داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از تریلی ها، ۹۰ هزار لیتر سوخت خارج از شبکه توزیع فرآورده های نفتی کشف کردند. 
 
فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی افزود: ماموران در این رابطه ۳ دستگاه خودرو توقیف و ۳ متهم را دستگیر کردند که به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند. 
 
سرهنگ شجاعی نسب با بیان اینکه مبارزه با قاچاق سوخت به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد از شهروندان خواست در صورت کسب هر گونه اخبار و اطلاعاتی از فعالیت قاچاقچیان بلافاصله موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد. 

پایان پیام/۶۹۰۷۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 1415594

مهمترین اخبار ایران و جهان: