نیوز سیتی!
28 تیر 1402 - 13:28

تقویت تعاملات مازندران با کشورهای حاشیه خزر راهبرد دولت سیزدهم است

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به اولویت توسعه ارتباطات با کشورهای همسایه گفت: سفر استاندار مازندران به روسیه با هدف گره گشایی از مشکلات بازرگانان و رونق اقتصادی این استان صورت گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، روح الله سلگی امروز در جمع کارآفرینان جهادی مازندران، اظهار کرد: تقویت تعاملات اقتصادی با کشورهای همسایه راهبرد دولت سیزدهم برای رونق اقتصاد است.

وی با اشاره به اهمیت مازندران در توسعه مناسبات چند جانبه با کشورهای حاشیه دریای خزر، افزود: دولت، مازندران را به‌عنوان دروازه تجاری کشور برای ورود به اتحادیه اوراسیا انتخاب کرد که بیانگر نقش ویژه این استان در عرصه اقتصادی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به اهمیت سفر هیأت تجاری  به سرپرستی استاندار مازندران به روسیه اظهار کرد: در این سفر مشکلات عمده تجار مازندرانی در ارتباط با تعاملات اقتصادی با کشور روسیه بررسی و مرتفع خواهد شد.

سلگی با تاکید بر راهبرد دولت سیزدهم در پیوستن به سازمان‌های بین‌المللی افزود: دولت سیزدهم بدون پیوستن به fatf و برغم فشارهای ناشی از تحریم‌های ظالمانه آمریکا مسیر پیشرفت کشور را با قدرت طی می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: مدیران دولت سیزدهم با روحیه جهادی و کاربست آموزه‌های انقلابی موجب تقویت هم‌افزایی و انسجام ملی شدند.

معاون استاندار مازندران با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی، مردم محوری در پیشبرد امور را سرلوحه کار خود قرار دادند، افزود: تعامل و مشورت با نخبگان و گروه های مردمی اساس حکمرانی نوین در دولت سیزدهم است.

سلگی تصریح کرد: مدیران بی ارتباط با مردم شایستگی خدمت گذاری در دولت سیزدهم را ندارند و باید عرصه خدمت را رها کنند.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1372406

مهمترین اخبار ایران و جهان: