نیوز سیتی!
28 تیر 1402 - 02:05

تقاضا داریم ۱۵ مردادماه پایان عملیات اجرایی اربعین باشد

اهواز - معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان گفت: تقاضا داریم ۱۵ مردادماه پایان عملیات اجرایی اربعین باشد و مثل سال گذشته نشود که زائران در حال عبور باشند و کارها هنوز ادامه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، ولی‌الله حیاتی سه‌شنبه شب در نشست ستاد اربعین حسینی استان خوزستان اظهار کرد: در مرز شلمچه و چذابه تمهیدات لازم برای عبور آسان و با امنیت زائران در حال انجام است و دستگاه‌ها و کمیته‌ها پای کار هستند.

وی افزود: تقاضا داریم ۱۵ مردادماه پایان عملیات اجرایی اربعین باشد و مثل سال گذشته نشود که زائران در حال عبور باشند و کارها هنوز ادامه داشته باشد.

حیاتی به صدور کارت‌های تردد به ۲ مرز شلمچه و چذابه اشاره کرد و گفت: از هفته آینده این کارت‌ها آماده می‌شود تا زمینه تردد دوستان به مرز تسهیل شود، کمیته مشارکت‌های مردمی ما که اساسی‌ترین وظیفه آن تأمین آذوقه زائران است، اقدامات مفیدی انجام داده است.

وی افزود: تاکنون پیگیری دستگاه‌های ما در استان به گونه‌ای نبوده که از تعهدات کشوری استفاده کرده باشند لذا انتظار داریم که مدیران ما پیگیری کنند به عنوان مثال در بحث حمل و نقل و بازرگانی می‌توان از تعهدات ملی استفاده کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1370906

مهمترین اخبار ایران و جهان: