نیوز سیتی!
03 بهمن 1401 - 16:30

دهه فجر فرصتی برای بازسازی انسجام اجتماعی است

قزوین- فرماندار قزوین با بیان اینکه باید از فرصت دهه فجر برای ترمیم آسیب‌هایی که داشتیم استفاده کنیم، گفت: باید از فرصت دهه فجر برای بازسازی انسجام اجتماعی در جامعه استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس کاظمی پیش از ظهر دوشنبه در جلسه ستاد هماهنگی فعالیت‌های دهه فجر شهرستان قزوین با اشاره به اهمیت دهه مبارک فجر امسال اظهار کرد: باید از فرصت دهه فجر برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی که دشمن تلاش می‌کند آن را کمرنگ جلوه دهد استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه دهه فجر امسال وظایف و رسالت دستگاه‌های مختلف متفاوت‌‎ تر از سال‌های قبل است، افزود: ما از مقطع حساسی عبور کرده‌ایم و به تعبیر مقام معظم رهبری در بطن پیچ تاریخی قرار گرفته‌ایم، همین موضوع مأموریت ما را پررنگ‌تر و جدی تر از گذشته می‌کند.

فرماندار قزوین با بیان اینکه باید از فرصت دهه فجر برای ترمیم آسیب‌هایی که داشتیم استفاده کنیم، گفت: باید از فرصت دهه فجر برای بازسازی انسجام اجتماعی در جامعه استفاده کنیم.

وی در پایان تاکید کرد: باید از فرصت دهه فجر برای بازسازی اتحاد و وحدت بین اقوام و طوایف استفاده کنیم و هر جا که دشمن تلاش کرده با سیاه نمایی اقدامات صورت گرفته را زیر سوال ببرد با تببین درست به عموم مردم گزارش بدهیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 993150

مهمترین اخبار ایران و جهان: