نیوز سیتی!
01 بهمن 1401 - 16:16

تداوم تحرکات داعش در صلاح الدین عراق

منابع عراقی از ربوده شدن ۴ چوپان در استان صلاح الدین به دست داعش و نیز زخمی شدن پنج نظامی این کشور در استان دیالی خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شفق نیوز، منابع عراقی اعلام کردند که ۴ چوپان هنگام عبورشان از نزدیکی محل حضور داعش در منطقه میان «العیث» و بخش «مطیبیجه» در شرق صلاح الدین به دام عناصر این سازمان افتاده و ربوده شدند.

بر اساس این گزارش، یکی از چوپان های ربوده شده موفق به فرار از دست عناصر داعش شد اما سه نفر دیگر توسط این سازمان به مقصد نامعلومی منتقل شدند.

این منبع افزود: نیروهایی مشترک تکاوران عملیات صلاح الدین، حشد شعبی و حشد عشایری عراق، عملیات جست‌وجو و بازرسی را برای آزادی ربوده شدگان آغاز کردند و گله های این چوپان ها را بدون هیچ اثری از آنان پیدا کردند.

زخمی شدن ۵ نظامی در دیالی در شرق عراق

منابع امنیتی عراق اعلام کردند: نیروهای ارتش عراق که در مجاورت زمین های زراعی نزدیک منطقه «الغالبیه» در استان دیالی عراق مشغول انجام عملیات پاکسازی بود، در معرض انفجار یک بمب قرار گرفته و ۵ نظامی زخمی شدند.

این منبع افزود: نیروهای امنیتی تدابیر شدیدی را در منطقه انفجار اعمال کردند و با پیش‌بینی وجود بمب های دیگر در منطقه، عملیات جست وجو و تحقیق را آغاز کردند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 988550

مهمترین اخبار ایران و جهان: