نیوز سیتی!
08 بهمن 1401 - 10:33

رشد حدود دو برابری آثار ارسالی به جشنواره ابوذر استان قزوین

قزوین- رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین از رشد نزدیک به دو برابر آثار ارسالی به جشنواره رسانه ای ابوذر استان قزوین خبر داد.

محمد کشاورز در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر در استان قزوین اظهار کرد: جشنواره ابوذر همواره تلاش کرده است تا در مسیر گفتمان سازی آرمان‌های انقلاب و منویات رهبری معظم آن و مطالبه گری از مسئولین در راستای خدمت صادقانه به ولی نعمتان اصلی انقلاب گام بردارد.

وی افزود: مشارکت حداکثری و رو به رشد اصحاب رسانه استان قزوین در این جشنواره نشان از اثرگذاری و اهمیت آن در سپهر رسانه ای استان قزوین دارد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین ادامه داد: در هر دوره از این جشنواره شاهد مشارکت خبرنگاران و ارسال آثار بیشتر نسبت به دوره قبل تر آن بوده ایم و این خود می تواند نشان دهنده اثرگذاری جشنواره باشد.

وی بیان کرد: در هفتمین دوره جشنواره ابوذر که به زودی اختتامیه آن برگزار می شود ۸۰۲ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که با توجه به ارسال ۴۴۹ اثر در سال گذشته شاهد رشد حدود دو برابری اثار هستیم.

کشاورز عنوان کرد: در سال گذشته ۱۰۸ خبرنگار از ۳۵ رسانه در جشنواره حضور داشتند اما امسال و در هفتمین دوره جشنواره شاهد حضور ۱۶۸ خبرنگار از ۳۹ رسانه هستیم.

وی تصریح کرد: در جشنواره امسال شاهد افزایش سطح کیفی و کمی آثار به نسبت سال گذشته هستیم.

این مسئول ادامه داد: هم اکنون در مراحل نهایی داوری آثار هستیم و آیین اختتامیه جشنواره نیز به زودی و در دهه مبارک فجر با حضور گسترده اصحاب رسانه برگزار خواهد شد.

کشاورز ابراز کرد: شعار سال «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین»، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، مکتب شهید سلیمانی، امید و نشاط آفرینی، خانواده، جامعه و فرزندآوری، سبک زندگی ایرانی _اسلامی محور های این جشنواره بوده است.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین در پایان گزارش خبری، گزارش تحقیقی و تحلیلی، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن‌گرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدئویی، مستند و پادکست را با عنوان قالب‌هایی که می‌توانند در جشنواره شرکت کنند معرفی کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1001906

مهمترین اخبار ایران و جهان: