نیوز سیتی!
28 دی 1401 - 12:42

فارس من| علت عدم همکاری مسئولان با ثبت شهر جهانی نمد چیست؟

ادارات مرتبط با ثبت شهرکرد به عنوان «شهر جهانی نمد» از جمله میراث‌فرهنگی، صداوسیما، اتاق بازرگانی، صنعت، معدن و تجارت و... با دبیرخانه شهر ملی نمد همکاری نمی‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مخاطبان این رسانه سوژه «علت عدم همکاری مسئولان با ثبت شهر جهانی نمد چیست؟ » را در سامانه فارس من ثبت کرده‌اند، در تشریح این سوژه آمده است؛

« ۱۰ مرداد ۹۷ شهرکرد به عنوان «شهر ملی نمد» ثبت شده است و این شهر قابلیت تبدیل به «شهر جهانی نمد» را نیز دارد اما اگر در راستای تعالی این عنوان حرکت نشود عنوان از شهر پس گرفته می‌شود.
دبیرخانه شهر ملی نمد در این راستا تشکیل شده است اما ادارات مرتبط با ثبت شهر جهانی از جمله میراث‌فرهنگی، صداوسیما، اتاق بازرگانی، صنعت، معدن و تجارت و... به این دبیرخانه کمکی نکرده‌اند.
لازم به ذکر است که تنها برپایی نمایشگاهی با محصولات صنایع دستی آن هم در صورتی که ۹۰ درصد محصولات از آن این استان نیست هیچ کمکی در راستای معرفی صنایع دستی استان ندارد.
لذا از این رسانه درخواست داریم علت عدم همکاری مسئولان را جویا شود تا با همکاری دستگاه‌ها قدمی موثر در راستای ثبت شهرکرد به عنوان شهر جهانی نمد برداریم.»

۱۷۰ نفر تا کنون از این سوژه حمایت کرده‌اند و خبرنگار این رسانه به زودی پیگیری آن را آغاز می‌کند.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۶

منبع: فارس
شناسه خبر: 984494

مهمترین اخبار ایران و جهان: