نیوز سیتی!
30 دی 1401 - 07:26

رویداد «اتم» برای اولین بار در کردستان برگزار می‌شود

مسئول برگزاری رویداد «اتم» در کردستان گفت: این رویداد با هدف شناسایی، معرفی، رشد و تکثیر الگوها و تجربه‌های موفق برای اولین بار در کردستان برگزار می‌شود.

سینا دهقانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: رویداد «اتم» برنامه‌ای تلویزیونی است که با هدف کشف استعدادها و حمایت از آنها، شناسایی ایده‌ها، رشد و تکثیر الگوها و همچنین استفاده از تجربه‌های موفق برای اولین بار در استان کلید خورده است.

مسئول برگزاری رویداد اتم در کردستان افزود: این رویداد با هدف روی کار آوردن حلقه‌های میانی و حل مشکلات مردم به‌ وسیله خود مردم و در راستای جوان‌گرایی برگزار خواهد شد، افرادی که در سطح استان و حتی کشور، برای حل مسائل ورود داشته‌اند می‌توانند در این رویداد شرکت کنند.

وی با بیان اینکه هیچ‌گونه محدودیتی برای شرکت در برنامه اتم وجود ندارد، اظهار کرد: این برنامه در ۱۲ حوزه‌ کاری و در راستای کار خلاقانه و نوآورانه، فعالیت خود را در کردستان آغاز کرده است.

به گفته وی، افراد و گروه‌هایی که موفق به حل مسئله یا مشکل در هر زمینه‌ای از قبیل سبک زندگی، سلامت‌ و تفریح، آموزش مطالبات اجتماعی، کسب‌وکار، خدمات شهری، محیط زیست، خیریه، گردشگری، کشاورزی، پزشکی و هر حوزه‌ دیگری در سطح خانواده، محله، شهر یا کشور با مشارکت دیگران و به‌ شیوه‌ای خلاقانه‌ شده‌اند، می‌توانند در رویداد اتم حضور داشته باشند.

دهقانی با اشاره به اینکه رویداد اتم به همت معاونت اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان کردستان آغاز به کار کرده است، خاطرنشان کرد: در این رویداد چهره‌های موفق در حل مسئله، از طریق شبکه کردستان معرفی خواهند شد و در نهایت سه چهره برتر به انتخاب مردم و داوران پس از تقدیر، در رویداد اصلی که در شبکه یک سراسری اجرا خواهد شد، شرکت داده می‌شوند.

وی ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این برنامه به سایت http://Atomtv.ir و http://Atomiran.net مراجعه کرده و فرم ثبت‌نام را تکمیل کنند و یا جمله (من یک اتم هستم) را به شماره ۱۰۰۰۲۳۳۹ پیامک کنند.

مسئول برگزاری رویداد اتم تصریح کرد: پس از انجام ثبت‌نام، دبیرخانه با متقاضیان جهت دریافت اطلاعات تکمیلی تماس می‌گیرد و در انتهای برنامه نیز داوران استانی پس از انتخاب سه اتم برتر استان و پرداخت جوایز، آن‌ها را به تمام کشور معرفی می‌کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص رویداد اتم «ویژه استان کردستان» می‌توانید با شماره های ۰۹۱۸۰۵۰۲۳۸۳ و ۰۹۰۱۹۸۹۷۶۸۳ (دهقانی) تماس بگیرید.

انتهای پیام/2330/72

منبع: فارس
شناسه خبر: 986694

مهمترین اخبار ایران و جهان: