نیوز سیتی!
22 دی 1401 - 11:00

عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی کرمانشاه به مناسبت روز زن

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه، از عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی استان به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن خبر داد.

معصومه حسنی‌خونسار، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، ضمن تبریک ولادت دخت نبی اکرم(ص)، حضرت فاطمه زهر(س) و گرامیداشت روز زن و مقام مادر، اظهار کرد: در راستای ارائه خدمات کتابخانه‌ای به هم‌استانی‌ها، امکان عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی استان همزمان با روز زن و مادر فراهم شد.

وی ادامه داد: علاقمندان برای عضویت رایگان یک‌ساله کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه به مناسبت میلاد باسعادت حضرت زهرا (س) و بزرگداشت مقام زن و مادران، ‌می‌توانند در روز شنبه، ۲۴ دی‌ماه بهمن‌ماه با مراجعه به پرتال کتابخانه‌های عمومی به آدرس www.samanpl.ir و انتخاب گزینه دریافت کد تخفیف، با وارد کردن شماره تماس و کد ملی، با دریافت کد تخفیف از این امکان استفاده و یا در ساعات کاری کتابخانه‌های عمومی به صورت حضوری مراجعه کنند.

 مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در حال حاضر در استان کرمانشاه ۹۰ کتابخانه زیر پوشش نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و ۲۲ باب کتابخانه مشارکتی با سایر ادارات(زندان‌ها، کمیته امداد، ارتش و...) داریم.

وی به وجود یک‌میلیون و ۲۰۰ هزار جلد کتاب در کتابخانه‌های عمومی استان اشاره کرد و افزود: ۷۰۰ هزار نفر عضو فعال داریم.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 972294

مهمترین اخبار ایران و جهان: