نیوز سیتی!
10 بهمن 1401 - 14:41

۲۰ عنوان برنامه فرهنگی و هنری در اردبیل برگزار می‌شود

اردبیل-مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل گفت: ۲۰ عنوان برنامه فرهنگی و هنری به‌همت کانون‌های فرهنگی مساجد همزمان با ایام‌الله دهه فجر در اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی آمون پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۲۰ عنوان برنامه فرهنگی و هنری به‌همت کانون‌های فرهنگی مساجد همزمان با ایام‌الله دهه فجر در اردبیل برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این برنامه‌ها با رویکرد قرآنی، فرهنگی، ورزشی، هنری و اجتماعی پیش‌بینی شده است، گفت: در این راستا برگزاری «جشنواره فجر انقلاب» با محوریت مساجد و محلات استان اردبیل با رویکرد مردمی از اولویت‌های کانون مساجد خواهد بود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل به برگزاری مسابقه‌های کتابخوانی به مناسبت دهه فجر اشاره کرد و افزود: مسابقه «چغک» ویژه نوجوانان ۱۳ تا ۱۹ ساله و مسابقه کتاب‌خوانی از کتاب «صعود ۴۰ ساله» نیز به‌صورت استانی با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل برگزار خواهد شد.

آمون افزود: برپایی نمایشگاه‌های پوستر با عناوین «غرقاب» و «همه برای ایران» با رویکرد بیان اقدامات غرب نسبت به جهان و رویکرد تولید و خودکفایی در بیش از ۶۰ مسجد استان ویژه عموم مردم برای آشنایی با دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی خاطر نشان کرد: برپایی محافل انس با قرآن کریم با محوریت سوره مبارکه فجر و تفسیر آن در ۴۰ مسجد منتخب در ایام‌الله دهه فجر با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی استان و برگزاری «جشن برگ انقلاب» همراه با برنامه‌های شاد و مفرح در سالن فدک اردبیل همراه با اکران فیلم با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل، بسیج مساجد و محلات و بسیج خواهران از دیگر برنامه‌های مهم کانون‌های مساجد است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل گفت: برگزاری «تریبون آزاد» و ایجاد فضای پرسش و پاسخ با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی در ۵ مسجد با همکاری شهرداری اردبیل به همراه مسابقه‌های فرهنگی و هنری و جشن انقلاب از دیگر فعالیت‌ها به‌مناسبت ایام‌الله دهه فجر است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1007606

مهمترین اخبار ایران و جهان: