نیوز سیتی!
16 بهمن 1401 - 17:44

افتتاح نخستین پروژه نهضت ملی مسکن در شهر صائین قلعه

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان از افتتاح پروژه 16 واحدی نهضت ملی مسکن در شهر صائین قلعه خبر داد و گفت: همزمان با ایام اله دهه فجر، نخستین پروژه نهضت ملی مسکن استان در شهرهای زیر 100 هزار نفر جمعیت با حضور مسوولین کشوری افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، رضا خواجه‌ای، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان ظهر امروز در جمع خبرنگاران از افتتاح پروژه 16 واحدی نهضت ملی مسکن در شهر صائین‌قلعه خبر داد و اظهار داشت: همزمان با ایام‌الله دهه فجر، نخستین پروژه نهضت ملی مسکن استان در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت با حضور مسوولان کشوری افتتاح خواهد شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان از افتتاح پروژه ۱۶ واحدی نهضت ملی مسکن در شهر صائین قلعه خبر داد و گفت: همزمان با ایام اله دهه فجر، نخستین پروژه نهضت ملی مسکن استان در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت با حضور مسؤولان کشوری افتتاح خواهد شد.

رضا خواجه‌ای ادامه داد: برای این پروژه ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات بانک مسکن به هر متقاضی پرداخت شد و مابقی هزینه نیز از محل آورده نقدی متقاضیان تامین شد.

وی با اشاره به اینکه این پروژه در زیربنایی بالغ بر ۲ هزار و ۱۵۰ مترمربع احداث شد، تصریح کرد: در مجموع برای ساخت این پروژه ۸۸ میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیر کل بنیاد مسکن استان زنجان هدف از طرح نهضت ملی مسکن را ساماندهی بازار مسکن و اجاره بها و خانه‌دار شدن اقشار مختلف جامعه دانست و تأکید کرد: برای تحقق این هدف مهم ضمن تسریع اجرای پروژه‌ها، رعایت نکات فنی و کیفیت نیز با دقت زیر نظر ناظران قرار گرفته است.

خواجه‌ای با بیان اینکه، استفاده از مصالح استاندارد در پروژه‌های نهضت ملی مسکن و رعایت مقررات ملی ساختمان مورد تاکید این نهاد بوده است، خاطر نشان کرد: توجه به کیفیت در کنار کمیت و اجرای دقیق و به موقع پروژه‌های و طرح‌های مسکن امری مهم بوده که در این میان می‌توان گفت: ساخت و سازهای عظیم در قالب طرح نهضت ملی فرصت مناسبی برای بهره‌گیری از مهندسان، متخصصان و کارگران بومی خواهد بود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان در جمع خبرنگاران از افتتاح پروژه 16 واحدی نهضت ملی مسکن در شهر صائین قلعه خبر داد و گفت: همزمان با ایام‌الله دهه فجر، نخستین پروژه نهضت ملی مسکن استان در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت با حضور مسئولین کشوری  افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه، پروژه‌های نهضت ملی مسکن در قالب ۱۲ پروژه (یک هزار و ۱۵۱ واحد مسکونی) در شهرهای هیدج، صائین قلعه، خرم‌دره، قیدار و ابهر به عهده بنیاد مسکن است که روند اجرای این پروژه‌ها با برنامه زمان‌بندی شده مطابقت دارد، یادآور شد: در اجرای پروژه‌ها همه نکات فنی، مهندسی و ایمنی رعایت شده تا بهترین خدمات به مردم ارائه شد.

انتهای پیام/73009

منبع: فارس
شناسه خبر: 1020706

مهمترین اخبار ایران و جهان: