نیوز سیتی!
11 دی 1401 - 12:25

رضایتمندی بازرسان سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور ازانبارداری امداد ونجات جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد

رئیس تیم ارزیاب سازمان امداد و نجات هلال احمر کشور گفت: حجم نیازمندی ها و مراجعات مردمی به جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد در سطح کشور چشمگیر بوده وقابل توجه و مستلزم نگاه ویژه است.

به گزازش خبرگزاری فارس از گچساران سالار محمودی امروز در حاشیه بازرسی‌های ادواری از تجهیزات، امکانات و انبارهای جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در ادامه بازرسی‌های ادواری از تجهیزات، امکانات و انبارهای جمعیت هلال احمر با اعزام تیم سه نفره بازرسی (جمعیت هلال احمر استان کردستان ) تمامی پایگاه‌ها ،انبارها و تجهیزات لجستیکی جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد را مورد ارزیابی قرار داد . 

 رئیس تیم ارزیاب اعزامی از سوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر بیان کرد: در همین راستا نیز دیداری با مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

وی افزود: بنابر دستورالعمل ها و شیوه نامه ها ، بازرسی های تخصصی از تمامی پایگاه ها ، انبارها و تجهیزات لجستیک جمعیت استان صورت گرفت.

رئیس تیم ارزیاب سازمان امداد و نجات هلال احمر کشور تصریح کرد: بیش از هر چیزی دیگری بازسازی و توسعه زیرساخت‌ها و تجهیز پایگاه ها و انبارها درسطح شعب جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد باید در اولویت کار و برنامه ریزی قرار گیرد.

وی گفت: نکته جالبی که طی این دوره ارزیابی به چشم آمد حجم بالای درخواست‌ها میزان مراجعات مردمی و گستره نیازمندیهای جامعه روستایی و عشایری کهگیلویه و بویراحمد با توجه به صعب العبور و کم برخوردار بودن این مناطق است ،که در سطح کشور به صورت منحصر به فردی قابل توجه و مستلزم نگاه ویژه به این استان است.

محمودی افزود: فقط در یکی از شعب ۳۰۰ درخواست از انبار خروجی زده شده وبه مردم آن شهرستان کمک های امدادی ارائه شده است واین در حالی است که ۳۰۰ درخواست دیگر ثبت شده و آماده تحویل کمک های امدادی می باشد و این امرنشان دهنده این بوده که هلال احمر استان حامی و مورد اعتماد مردم و در خدمت اهالی این خطه است و نیاز به توجه بیش از پیش دارد.

کاظم فلاحی دوست مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار عنوان کرد: ضمن قدردانی و تشکر از حضور بازرسان سازمان امداد و نجات از دقت نظر ضمن برآورد نواقص و کمبودهایی که طبیعتا" در هر سیستمی وجود دارد ، حجم کار و نیازمندی ها را متناسب با ظرفیت ها و زیرساخت های موجود ، مورد سنجش و مدنظر قرار می دهند قابل ستایش است.

فلاحی دوست ادامه داد: امروزه بهبود و ارتقای عملکرد لجستیک به عنوان یکی از محورهای مهم توسعه کشور و دیگر مناطق شناخته می‌شود و این استان نیز با توجه به موقعیت خاص جغرافیایی و زیرساخت‌های موجود، نیازمندی های ضروری وجدی در خصوص لجستیک دارد و همانطور که ارزیابان کشوری به خوبی متوجه کمبودها و نیازهای خدمت رسانی به مردم شدند.

فلاحی دوست اظهار کرد:در بحث امدادرسانی و پوشش مطالبات مردمی در مناطق روستایی و عشایری و در راستای ارائه خدمات به قشر کم برخوردار و امید بخشی به آنان ، این جمعیت نیاز جدی به توجه ویژه و نگاه متفاوت تر از قبل نسبت به زیر ساخت های لجستیکی دارد که مطابق با پیگیری ها و همکاری های همیشگی سازمان امداد و نجات و مسئولین کشوری که همواره به این استان شاهد تحول اساسی در این زمینه باشیم . 

این تیم ارزیاب از چهارم دی ماه تاکنون در استان حضور داشته و از همه پایگاه های امداد و نجات اعم از جاده ای ، کوهستان و آنست و همچنین تمامی انبارها و تجهیزات لجستیکی معاونت امداد و نجات در استان و شعب جمعیت هلال احمر بازدید کرده اند.

انتهای پیام/ ۸۲۰۳۳

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 947394

مهمترین اخبار ایران و جهان: