نیوز سیتی!
09 بهمن 1401 - 10:51

برق مناطق زلزله زده شهرستان خوی وصل شد

ارومیه- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: با تلاش اکیپ‌های عملیاتی این شرکت، قطعی‌های منطقه زلزله زده شهرستان خوی برطرف شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، طاهر کیامهر صبح یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: با تلاش ۴۰ اکیپ عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی در کوتاهترین زمان پس از وقوع اولین زمین لرزه شهرستان خوی آسیب‌های ایجاد شده در منطقه رفع عیب شده و در مدار قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر هیچ خاموشی در منطقه زلزله زده خوی وجود ندارد، اظهار کرد: از ساعات ابتدایی وقوع زلزله اکیپ‌های مختلف عملیاتی شرکت از شهرستان‌های خوی، پلدشت، سلماس، نقده و شوط در مناطق زلزله حضور داشتند که این حضور ادامه دار است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی ادامه داد: هم اکنون رسیدگی به تک خاموشی‌ها در دستور کار قرار گرفته و تیم‌های عملیاتی برای رفع مشکلات مربوط به این بخش در منطقه حضور دارند.

وی از مردم شهرستان خوی و مناطق زلزله زده خواست تا تک خاموشی‌ها و قطعی‌های احتمالی را از طریق تماس با سامانه فوریت های برق ۱۲۱ اطلاع دهند.

زمین لرزه ای به بزرگی ۵.۹ درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت ۹ و ۴۴ دقیقه شنبه شب شهر خوی در شمال آذربایجان‌غربی را لرزاند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1004306

مهمترین اخبار ایران و جهان: