نیوز سیتی!
08 دی 1401 - 18:25

احداث و بهره برداری 48 باب مدرسه طی 2 سال اخیر در شهرستان‌های مهر و لامرد

نماینده مردم لامرد و مهر استان فارس در مجلس شورای اسلامی گفت: در دوسال اخیر 48 باب مدرسه در دو شهرستان احداث و افتتاح شده است که این میزان کار عمرانی در حوزه آموزش و پرورش کم نظیر است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سید موسی موسوی در دیدار جمعی از فرهنگیان لامرد و مهر، اشکنان، گله دار و علامرودشت جنوب استان فارس با وزیر آموزش و پرورش در سالن اجتماعات پالایشگاه پارسیان مهر، با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای دانش آموز و فرهنگی دو شهرستان لامرد و مهر اظهار داشت: بعد از 30 سال این اولین بار است که وزیر آموزش و پرورش به این دو شهرستان سفر می کند و از نزدیک در جریان امور آموزشی و عمرانی قرار می گیرد.

وی با اشاره به اینکه با حضور وزیر در روز گذشته  8 مدرسه افتتاح و 10 مدرسه نیز کلنگ زنی شد، افزود: اعتبار مورد نیاز مجموع طرح های کلنگ زنی شده بالغ بر 600 میلیارد ریال است که مبلغ 180 میلیار ریال آن تامین شده و نیازمند تامین اعتبار باقیمانده هستیم.

نماینده مردم لامرد و مهر استان فارس در مجلس شورای اسلامی خیرین این دو شهرستان را سرآمد خیرین کشور قلمداد کرد و افزود: در دوسال اخیر 48  باب مدرسه در دو شهرستان احداث و افتتاح شده است که این میزان کار عمرانی در حوزه آموزش و پرورش کم نظیر است.

نماینده خیرین مدرسه ساز نیز در این نشست گفت:  خیرین در هر کجای دنیا باشند دست از عمران و آبادی  کشور بر نمی دارند.

عباس صحراگرد افزود: پیشنهاد می شود فرزندان خیرین در دانشگاه فرهنگیان سهمیه داشته باشند تا راحت تر پذیرفته شوند.

وی اظهار کرد: مجمع خیرین مدرسه ساز در استان فعال شود و در خواست احداث سالن اجتماعات در شهر اشکنان را نیز دارم.

صحراگرد گفت: خیرین  مدرسه ساز همواره پشتیبان ولایت هستند و از هیچ کوششی در توسعه کشور دریغ نمی کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 942606

مهمترین اخبار ایران و جهان: