نیوز سیتی!
07 دی 1401 - 18:06

دستگیری باند سارقان خانوادگی با 70 فقره سرقت در ابهر

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از دستگیری باند سارقان خانوادگی سه نفره سیم کابل با 70 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد مهدیخانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال وقوع چند فقره سرقت سیم کابل مخابراتی در ابهر، بررسی و کشف سرقت‌ها و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.
 
 فرمانده انتظامی شهرستان ابهر افزود: با بررسی‌های تخصصی و تحقیقات میدانی از محل وقوع سرقت‌ها، سارقان که دو مرد و یک زن در پوشش خانواده بودند، شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در مخفیگاهشان دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان انتقال داده شدند.
 
وی تصریح کرد: متهمان در تحقیقات پلیسی به 70 فقره سرقت در قالب خانوادگی اعتراف و از مخفیگاه آنان 200 متر سیم کابل مخابراتی مسروقه کشف و سه دستگاه خودروی متعلق به سارقان را که از آنها در امر سرقت استفاده می‌کردند توقیف شدند.
 
مهدیخانی ادامه داد: در بازرسی از خودروهای سارقان یک دستگاه قیچی آهن بر،سنگ فرز، دینام،مته شارژی، تبر،گاز انبر، دوربین مداربسته و دستگاه فیریوتراپی مسروقه کشف شد.
 
 فرمانده انتظامی شهرستان ابهر با اشاره به حضور رئیس مخابرات شهرستان ابهر در پلیس آگاهی و تقدیر و تشکر وی از تلاش‌های چشمگیر پلیس در امر پیگیری و دستگیری سارقان، گفت: در این رابطه پرونده مقدماتی تشکیل و به مرجع قضایی ارسال شد.

پایان پیام/73004

منبع: فارس
شناسه خبر: 941106

مهمترین اخبار ایران و جهان: