نیوز سیتی!
20 دی 1401 - 15:28

ضرورت اهتمام مسئولان برای تأمین اعتبار پروژه استخر سلطانیه

زنجان-امام جمعه شهر سلطانیه گفت: استخر سلطانیه یکی از پروژه‌های ورزشی نیمه تمام است که برای اتمام بعد از گذشت ۱۰ سال نیازمند اهتمام مسئولان برای تأمین اعتبار است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام سیدعمران حسینی نسب روز سه شنبه با اشاره به اینکه این پروژه در سال ۹۱ کلنگ‌زنی شده است، بیان کرد: این پروژه عملاً از سال ۹۶ تعطیل بوده است و با گذشت ۱۰ سال از زمان زدن اولین کلنگ، هنوز به بهره‌برداری نرسیده است. استخر سلطانیه در حال حاضر از پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی برخوردار است.

وی تصریح کرد: در تیرماه امسال و در جریان بازدید استاندار، مبلغ ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای پروژه در نظر گرفته شد و تأمین اعتبار شد. با تأمین اعتبار برای این پروژه، قراردادی با پیمانکار منعقد شد.

امام جمعه سلطانیه افزود: گلایه این است که مسئولین از پروژه بازدید می‌کنند و عکس یادگاری می‌گیرند و می‌روند و هیچ بازخورد و نتیجه مطلوبی از بازدیدهایشان حاصل نمی‌شود. نماینده شهرستان دربازدیدی که آبان ماه از پروژه داشت عنوان کرد برای اتمام این پروژه باید ۱۲ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شود تا بتوان آن را در سال آینده به بهره‌برداری رساند.

حسینی نسب با اشاره به پیگیری های صورت گرفته در این زمینه، گفت: این پروژه ورزشی مطالبه و خواست مردمی است و به همین منظور بارها در خطبه‌های نماز جمعه این موضوع مطرح شده است و جلسات متعددی برگزار شده است. اما متأسفانه تاکنون برگزاری این جلسات و مطرح کردن موضوع در خطبه‌های نمازجمعه هیچ گونه نتیجه مطلوبی دربر نداشته است.

وی ادامه داد: همه مسئولان و نمایندگان مشکل عدم اتمام پروژه‌ها را تأمین نشدن اعتبار عنوان می‌کنند و این در حالی است که همین مسئولان و نمایندگان باید پیگیر جذب اعتبار باشند اما فقط خودشان بازگو کننده عدم تأمین اعتبار هستند.

حسینی نسب گفت: امیدواریم با توجه ویژه کمیته برنامه و بودجه استان و حمایت‌های مسئولان مرتبط و مسئولان رده بالای استان، بودجه لازم برای اتمام و بهره‌برداری از این پروژه تخصیص یابد تا با بهره‌برداری از این پروژه، آرزوی دیرینه ورزش‌دوستان و جوانان سلطانیه رنگ واقعیت به خود گیرد، زیرا سلطانیه از پتانسیل بالایی در زمینه ورزش برخوردار است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 968006

مهمترین اخبار ایران و جهان: