نیوز سیتی!
12 دی 1401 - 13:55

گامی دیگر در رفع محرومیت آموزشی در باشت/ افتتاح مدرسه ۲ کلاسه در لیراب

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدرسه ۲ کلاسه لیراب با اعتباری بیش از ۱۴ میلیارد ریال به بهره برداری رسید و میزان اعتبار این طرح از سوی از سوی بانک رفاه کارگران تامین شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران رضا حسینی نیک در حاشیه افتتاح مدرسه ۲ کلاسه لیراب باشت در جمع خبرنگاران اظهارکرد: زیر بنای این طرح آموزشی را ۷۵ متر است و ۹۰۰ متر محوطه سازی، ۱۲۰ متر دیوار کشی و بیش از هشت متر آبخوری در این طرح اجرا شده است.

وی بیان کرد: همچنین مدرسه ۹ کلاسه شهید قبادی، مدرسه ۹ کلاسه فاطمیه، مدرسه ۶ کلاسه شهید بروجردی روستای سرابیز، مدرسه ۲ کلاسه منصور آباد، مدرسه ۲ کلاسه روستای برمامیون از سوی نوسازی در شهرستان باشت در دست اجراست.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مدرسه ۹ کلاسه شهید قبادی با اعتباری بیش از ۸۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و پیشرفت فیزیکی ۵۵ درصد با زیر بنای یکهزارو ۴۰ متر مربع در دست اجراست.

وی گفت: مدرسه ۹ کلاسه فاطمیه با زیر بنای یکهزارو ۴۰ متر مربع با اعتباری بیش از ۴۳ میلیارد ریال در دست ساخت است.

حسینی عنوان کرد: مدرسه ۶ کلاسه شهید بروجردی روستای سرابیز با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد و اعتباری بیش از ۶۰میلیارد ریال و زیر بنای ۵۲۱ متر مربع در دست ساخت است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد:مدرسه ۲ کلاسه روستای برمامیون با اعتباری بیش از ۱۳ میلیارد ریال و با زیر بنای ۷۵ متر مربع در دست ساخت است.

حسینی نیک افزود: مدرسه روستای منصور آباد با زیر بنای ۷۵ متر مربع با اعتبار ۱۴ میلیارد در دست ساخت است.

وی بیان کرد: همچنین ۱۰ طرح ورزشی در قالب زمین چمن مصنوعی در مدارس شهرستان باشت با اعتباری بیش از ۴۵ میلیارد ریال در دست اجراست.

انتهای پیام/۸۳۰۳۳

منبع: فارس
شناسه خبر: 949950

مهمترین اخبار ایران و جهان: