نیوز سیتی!
11 دی 1401 - 23:09

دستگاه‌های اجرایی کرمانشاه نباید به بودجه‌های استانی اکتفا کنند

کرمانشاه- سرپرست معاونت عمرانی استانداری کرمانشاه با اشاره به پیگیری مداوم مصوبات سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه گفت: دستگاه‌های اجرایی کرمانشاه نباید به بودجه‌های استانی اکتفا کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، طهماسب نجفی بعد از ظهر یکشنبه در نشست بررسی طرح‌ها و پروژه‌های ابلاغی سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه اظهار کرد: در سفر رئیس جمهور به کرمانشاه مبلغ ۳۳ هزار میلیارد تومان اعتبار و تسهیلات به پروژه‌ها و طرح‌های مهم استان در حوزه‌های مختلف اختصاص یافت.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی برای اتمام طرح‌ها و پروژه‌های مصوب سفر رئیس جمهوری نباید به بودجه‌های استانی اکتفا کنند و با جدیت به دنبال جذب اعتبارات ملی باشند.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: برای تکمیل این طرح‌ها منابع مالی مختلفی مانند سازمان برنامه و بودجه، وزارتخانه‌ها، سهم نفت، تسهیلات و تبصره‌های مختلف بودجه در نظر گرفته شده است.

نجفی بیان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های دولتی که پروژه‌های آن‌ها در لیست مصوبات سفر قرار دارد باید به شکل مداوم موضوع جذب اعتبارات را در سطح وزارت خانه‌های مربوطه و یا سازمان برنامه و بودجه پیگیری کنند.

وی خاطرنشان کرد: در گام دوم این پروژه‌ها باید متناسب با اعتبارات جذب شده از پیشرفت فیزیکی قابل قبولی هم برخوردار باشند.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری تاکید کرد: جذب اعتبارات مصوب در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بهره‌برداری سریع آن‌ها از اولویت‌های اصلی مدیریت ارشد استان محسوب می‌شود.

نجفی تاکید کرد: عملکرد مدیران در زمینه جذب اعتبارات ملی و روند پیشرفت پروژه‌ها با دقت رصد می‌شود و دستگاه‌هایی که در زمینه موفق‌تر عمل کنند، در تخصیص‌های استانی هم جایگاه مناسبی خواهند داشت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 948794

مهمترین اخبار ایران و جهان: