نیوز سیتی!
04 بهمن 1401 - 18:38

کشف 271 فقره سرقت و دستگیری 234 سارق در اجرای طرح پاکسازی پردیس

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان پردیس ازکشف 271 فقره انواع سرقت و دستگیری 234 نفرسارق در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در سطح این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، سرهنگ حجت الله پورنجفی سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان پردیس عصر امروز در جمع خبرنگاران با اعلام خبر کشف ۲۷۱ فقره انواع سرقت و دستگیری ۲۳۴ نفر سارق در اجرای طرح پاکسازی اخلال‌گران نظم و امنیت اجتماعی و همچنین افزایش ایجاد احساس امنیت در بین شهروندان، طرح پاکسازی در نقاط آلوده و جرم خیز از ابتدای دی ماه در سطح شهرستان پردیس به مرحله اجرا در آمد.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح ماموران با اقدامات پلیسی در دی‌ماه سال جاری موفق به کشف ۲۷۱ فقره انواع سرقت دستگیری ۲۳۴ سارق شدند.

سرپرست فرمانده انتظامی پردیس افزود: ماموران انتظامی در اجرای این طرح موفق به کشف ۴ قبضه سلاح شکاری و جنگی، ۳۱ دستگاه خودرو و ۴ دستگاه موتورسیکلت سرقتی شدند.

سرهنگ پورنجفی تصریح کرد: کشف بیش از چهار کیلو و صد و پانزده گرم انواع مواد مخدر، دستگیری ۳۵ فروشنده و قاچاقچی، توقیف ۵۵ دستگاه خودرو وموتور سیکلت، دستگیری ۶ نفر سارق زورگیر، کشف بیش از ۹۰ میلیارد ریال کالای قاچاق از دیگر نتایج اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز بوده است.

سرهنگ نجفی در پایان با تاکید بر استمرار اینگونه طرح‌ها در طول سال جاری تصریح داشت: شهروندان می‌توانند هرگونه اخبار و اطلاعات خودشان در زمینه فعالیت باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر، سارقان و مخلان نظم و امنیت را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ ویا پیامک ۱۱۰۲۱۱ به پلیس اعلام کنند.

پایان پیام/۶۷۰۳۷

منبع: فارس
شناسه خبر: 995694

مهمترین اخبار ایران و جهان: