نیوز سیتی!
02 بهمن 1401 - 15:07

افتتاح و راه اندازی میز خدمت در زندان مرکزی بجنورد

بجنورد- رییس کل دادگستری خراسان شمالی از افتتاح و راه اندازی میزخدمت زندان مرکزی بجنورد خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین رضا براتی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برپایی میز خدمت از سوی دستگاه قضائی استان و سازمان‌های تابعه طی مناسبت‌های مختلف اظهار کرد: یکی از مهمترین مبانی بهبود روند شاخص‌های عملکردی، تمهید شرایط و برقراری زیرساخت‌های ضروری برای آن کار است.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی ادامه داد: راه اندازی میز خدمت در زندان بجنورد نیز در همین راستا پیش بینی و در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: طبعاً این قبیل سازوکار می‌تواند به بهترین وجه ممکن، روند ارائه خدمات به مردم را تسهیل و تسریع کند.

وی با اشاره به جایگاه ممتاز کشوری زندان‌های استان خراسان شمالی در بسیاری از شاخص‌های عملکردی تصریح کرد: در سازوکار فعلی، سطح و دامنه خدمات بطور محسوس و قابل ملاحظه‌ای توسعه می‌یابد و همچنین امکان دستیابی آسان و سریع خانواده زندانیان به خدمات متنوع و متعدد، برقرار و امکانات مناسبی نیز جهت رفاه حال مراجعین در نظر گرفته شده که پیش از این سابقه نداشته است.

براتی زاده خاطرنشان کرد: در ساختار جدید که با زحمات مدیر کل زندان‌های استان و دست اندرکاران این مجموعه حاصل شد؛ تلاش می‌شود مشکلات مطروحه از سوی خانواده زندانیان بطور کامل مرتفع شود.


براتی زاده با اشاره به تسهیل امکان دیدارهای چهره به چهره مددجویان و خانواده‌های زندانیان با مسؤولان قضائی و عوامل، دست اندرکاران و واحدهای مددکاری زندان بجنورد، ارتقا سطح دانش و آگاهی‌های حقوقی و قضائی را از جمله مزایای میز خدمت و بعلاوه زمینه ساز رفع بسیاری از مشکلات مردم توصیف کرد.

وی اظهار کرد: تقویت روند تعاملات و هماهنگی‌های بین بخشی و پیشگیری از وقوع جرم از جمله آثار و پیامدهای ارزنده این چنین سازوکارهایی به شمار می‌رود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 990706

مهمترین اخبار ایران و جهان: